6.8 מיליון איש שיחקו בשתי הבטאות של Ghost Recon Wildlands; שיא חדש ליוביסופט נקבע

לדברי יוביסופט, זהו שיא חדש של כמות שחקנים שנקבע מאז ימי הבטא של The Division 

Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands, משחק האקשן הרפתקאות שמפותח ויופץ על ידי יוביסופט, צפוי להשתחרר בעוד פחות משבוע, והנה, החברה הזכירה לנו עד כמה אנשים אוהבים את Ghost Recon Wildlands כשהיא חושפת לנו סטטיסטיקות מעניינות, מוזרות וכאלה שלא עלו בראשנו שמישהו עוקב אחריהן. הגדולה ביותר הייתה על הכמות ששיחקו, שעומד על 6.8 מיליון איש, אשר נכללים גם מהבטא הסגורה שהתקיימה בין ה־3 ועד ה־6 בפברואר, והבטא השנייה והפתוחה, מה־23 ועד ה־27 בפברואר.

הנה עוד כמה סטטיסטיקות מעניינות: 34 מיליון שעות שיחקו, זמן ממוצע של אדם ששיחק עמד על 7 שעות (בטא פתוחה), 124 מיליון קילומטרים אנשים נסעו, 169 מיליון דקות נוצלו על ה־NightVision, למעלה מ־1.2 מיליון הריגות נעשו, למעלה מ־43 מיליון חברי צוות ניצלו, מרחק ממוצע של שחקן שירה מרחוק עמד על 724 מטרים, שחקנים השתמשו ב־'נסיעה מהירה' 12 מיליון פעם ו־100 אלף משתמשים הורידו את אפליקציית "Ghost Recon Companion" אשר עזרה להם.

Ghost Recon Wildalnds שבר שיא יפה וחדש עבור יוביסופט, עם זאת, The Division הצליח להחזיק 6.4 מיליון בבטא אחת שהתקיימה, דמיינו לכם מה היה קורה לולא היו שתי בטאות? דבר אחרון, יוביסופט הודיעה כי סדרת Ghost Recon מכרה 24 מיליון יחידות, שזה משהו כמו 14 משחקים בכל הסדרה. (לחצו על התמונה כדי להגדילה ולראותה במלואה)

Ghost Recon Wildlands צפוי לראות אור ב‏־7 במרץ עבור פלטפורמות Xbox One, PS4 ולמחשב האישי.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות