גיימסקום 2016: קונאמי מכריזה על Metal Gear Survive

Metal Gear Survive

אם מישהו חשב שקונאמי פשוט תפסיק להוציא משחקי Metal Gear בעקבות עזיבתו של קוג'ימה, תחשבו שוב. קונאמי מכריזה על משחק חדש בסדרה ואין סיבה שלא יהיו עוד אחריו.

משחק ה-Metal Gear החדש שמפותח בקונאמי נקרא Metal Gear Survive, משחק עד לארבעה שחקנים במשחק מולטיפלייר שיתופי שיצא במהלך השנה הקרובה ל-Xbox One, Playstation 4 ומחשב.

המשחק מתרחש עלילתית בקו עלילה אלטרנטיבי שמתרחש לאחר Ground Zerors, הפרולוג של The Phantom Pain. הטריילר שלמעלה מרמז על חזרתו של ביג בוס, אך שום דבר עוד לא בטוח.

המשחק מציב בפני השחקנים אויבים זומבים שנגדם יצטרכו… ובכן, לשרוד. כמו משחקים קודמים בסדרה, השחקנים יצטרכו לעשות את זה בשקט, במשחק תהיה נשקים חדשים שיהיו לעזרת השחקנים. אנחנו נדע עוד על המשחק בהמשך השבוע.

משחק המולטיפלייר הזה יהיה המשחק הראשון בסדרה שמופק ללא התערבות מצד היוצר שלה, הידאו קוג'ימה. הוא נפרד מהמפיצה אחרי סאגה מכוערת שכללה הסרת שמו מ-Metal Gear Solid V והטלת סנקציות שמנעו ממנו להתקדם בקריירה שלו ואף להופיע ב-The Game Awards כדי לקבל פרס על Metal Gear Solid V. קוג'ימה נראה הרבה יותר מאושר ביוני האחרון שבו הציג את המשחק החדש שלו, Death Stranding שנמצא בפיתוח מאוד מוקדם.

MGSzombie-610

קונאמי אמרו בסוף שנה שעברה שהם שוקלים מחדש פיתוח משחקי AAA לקונסולות לטובת משחקי מובייל ומכונות מזל (כן, מכונות מזל). גרסה של Metal Gear Solid 3 תגיע לאחד מהמכונות האלו ביפן מתישהו השנה. החברה מאז הבהירה את עמדתה ואמרה שהיא בסך הכל שוקלת את הגישה שלה מחדש לגבי פיתוח משחקים.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

קונאמי לא תודה, קודם סיימו את המשחק הקודם ואחרי זה נדבר. ולפי הטריילר זה נראה פשוט זוועה, וזאת בלי להיכנס כלל לחורבן שזה יביא על הפרנצ'יז, MGS היא יצירת אומנות מרהיבה וקונאמי ממשיכים להחריבה. #פאקונאמי