צעד אמיץ: סוני מעלה את המחירים של שירות המנויים שלה החל מהחודש הבא

meta-data-images_playstationplus

אם יש לכם חשבון אמריקאי או קנדי – תתכוננו להעלאה החל מהחודש הבא; מתי ובכמה? כל התשובות כאן

שירות המנויים PlayStation Plus הוא שירות שלוקח חלק גדול אצל סוני, ובמיוחד אצל הקונסולות שלה. הפעילות שלו התחילה בשנת 2010 אצל קונסולת PS3, ועם הזמן הוא הגיע ל־PS Vita ואז גם ל־PS4. מאז ועד היום סוני מעולה לא נגעה במחירים, לא העלתה ולא הורידה, אך לפני כמה ימים, סוני עדכנה בבלוג שלה על שינוי המחירים, אבל אל דאגה, זה לא אצל כולם, אלא רק אצל החשבונות האמריקאים והקנדיים. אם יש לכם חשבון ישראלי, אתם לא תראו שינוי במחיר, אבל אם יש לכם חשבון אמריקאי או קנדי, שאת זה הרבה אנשים ממדינות אחרות עושים עקב מבצעים זולים יותר וכו', אז תתכוננו להעלאה החל מה־22 בספטמבר.

השאלה הגדולה ביותר היא בכמה המחיר הולך להשתנות? אז ככה, למנוי של חודש, מנויים עם חשבון קנדי ישלמו 12 דולר (קנדי) בזמן שמנויים עם חשבון אמריקאי נשארים עם אותו מחיר, 9 דולר. למנוי של שלושה חודשים, המחיר משתנה אצל שני המנויים מ־18 דולר ל־25 דולר (אמריקאי) ו־30 דולר (קנדי). ולסיום, גם המחיר של מנוי לשנה שלמה משתנה אצל שניהם, מ־50 דולר ל־60 דולר (אמריקאי) ו־70 (קנדי).

אז מה אתם חושבים על המהלך האמיץ של סוני? האם אתם בעד או נגד? שתפו אותנו! 

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

פריירים שקנית PS4

בושה, לא מספיק שלא מקבלים מזה כלום חוץ ממולטיפליר ואולי איזה משחק פה ושם הם גם מעלים מחיר. מולטיפליר לא צריך לעלות כסף בכלל, מאיפה החוצפה הזאת לדרוש מאיתנו כסף על דבר כל כך בסיסי

שילכו לעזעזל נמאס שעושקים אותנו ! דיייייייייייייייייייייייייייייייייייי לגנבות למה למחשב זה לא עולה !!!

3
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x