EA שוקלת מחדש לפתח חידוש לסדרת Mass Effect

n7day610

אחד מסימני ההיכר של הדור הזה הוא כמות החידושים (Remasters) שנעשו למשחקים מדורות קודמים, בין השאר Uncharted, The Last Of Us, סדרת היילו, המשחקים קלאסים של טים שייפר, Call Of Duty Modern Warfare והרשימה עוד ארוכה. EA עד עכשיו נמנעה מלהצטרף לטרנד ושנה שעברה אמרה שמעדיפה להתמקד בעתיד מאשר בעבר. השבוע בגיימסקום היא נשמעת קצת אחרת.

שנה חלפה לה, ועכשיו EA שוקלת ברצינות להכנס לשוק המשחקים המחודשים, שאחד הסדרות הכי מבוקשות לקבל חידוש היא Mass Effect.

בשיחה עם Game Informer, סמנכ"ל אולפני EA, פטריק סודרלנד נמנע מלאשר שיש חידוש למשחקים בדרך, אך לא הכחיש ואף רמז שהם נמצאים בשלב מסוים של פיתוח שנשאל ספציפית על טרילוגית המדע הבדיוני של Bioware. הנה קטע מהראיון שנערך איתו.

Game Informer: "אחד הדברים ששאלנו אותך שנפגשנו ב-E3 היה לגבי Mass Effect. בזמנו היו 2 מפיצות גדולות שלא נכנסו לעסק החידושים, אתם ו-Activision. מאז Activision שחררה מספר חידושים ופורטים למשחקים שלה וכעת הם עובדים על חידוש מלא ל-MW. בוחנים אותו מחדש כאחד המשחקים הכי מבוקשים שלא קיבל חידוש. האם משהו השתנה? כמו חידוש לטרילוגית Mass Effect?

סודרלנד: "מה שהשתנה זה שיש הוכחה בשוק שאנשים רוצים את זה, אולי יותר מאז שלאחרונה דיברנו. היו כאלה שעשו את זה לפנינו, אבל אני חושב שיש ראיות ברורות שזה משהו שאנשים באמת רוצים. תשובתי הכנה היא שאנחנו בוחנים את זה באופן אקטיבי. אני לא יכול להכריז על שום דבר היום, אבל תצפה מאיתנו ללכת בדרכי חברינו ב-Activision ועוד מפיצות שעשו זאת בהצלחה."

על אף שיש דרישה גדולה בשוק לחידושים למשחקים פופולארים כמו Mass Effect, ההחלטה לעשות אחד לא קלה. סודרלנד אמר שיש מספר גורמים ש-EA שוקלת כדי שהיא לא תעשה טעות.

"אנחנו חייבים להיות זהירים בלבחור את המותגים הנכונים מהסיבות הנכונות עבור התקופה הנכונה," הוא הסביר. "חידוש זה משהו שאתה יכול לעשות או לעשות אותו ממש טוב. אני רוצה לוודא שאם אנחנו נעשה דבר כזה, אנחנו נעשה אותו ממש טוב ואנשים ירגישו שזה אותו משחק רק הרבה יותר טוב בצורתו החדשה. היו כותרים שיצאו ועשו זאת מאוד טוב, והיו כאלו שאולי לא עשו את זה כל כך טוב. אנחנו רוצים להיות בטוחים שאנחנו במחנה ה-'עשינו את זה מאוד טוב'".

MassEffect3-DLC

עם Mass Effect Andromeda בדרך, התזמון נראה מושלם לחזור להרפתקה של קומנדר שפרד. EA אומרת ש-Andromeda עדיין מכוון לחלון היציאה הנוכחי שלו (ינואר-מרץ), אך המעריצים הביעו חששות לגביו מאחר ו-EA לא הראו לציבור את המשחק באופן מלא.

"אתם תקבלו את המשחקיות הראשונה שלכם בעתיד הלא מאוד רחוק" סודרלנד אמר שנשאל לגבי העדרותו של המשחק מ-E3 וגיימסקום. "אני מבין שאנשים רוצים לראות משחקיות ואני בדיוק חזרתי מחופשה קצרה ושיחקתי ב-3 השעות הראשונות של המשחק. הוא מאוד שחיק, ואין סיבה לדאגה, 'למה הם לא מראים את זה?' זה פשוט שהמשחק יקבל את המידה הנכונה של חשיפה בזמן הנכון ושיהיה לו את הקול הנכון עבורו. כרגע אנחנו מתמקדים בכותרים הגדולים שלנו לאוקטובר עד דצמבר, שנסיים עם זה, נעבור ל-Mass Effect. אתם תראו הרבה יותר בקרוב מאוד"

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הנה עוד תסמין של סרטן הקונסולות. אין תאימות מסודרת לאחור, אז יש דרישה למשחקים ישנים שעובדים על הקונסולות החדשות. אז חברות יכולות להרשות לעצמם להוציא משחק בן 10 במחיר מלא עם כמה ליטושי גרפיקה.

בטח לוחץ בארנק.
לא שאני מתנגד לרעיון של תאורה משופרת ואפקטים נוספים כשליארה עולה לחדר המפקד (;

ל-EA ממש לא לוחץ בארנק, המנייה שלה חצתה את קו ה-80 דולר לאחרונה והחברה היא בין הרווחיות והיציבות ביותר בתעשייה כיום מאז שאנדרו האוס נכנס לתפקיד המנכ"ל. רק בשנה החולפת הם דווחו על רווח של יותר ממיליארד דולר, הפעם הראשונה מאז 2008

ברור שחידוש לאחת הסדרות הכי מוצלחות בהיסטוריה שלהם היא למטרת רווח, כמו כל משחק שהם מפתחים, אבל להגיד שהם יעשו את זה כי הם במצב כלכלי קשה זה לא נכון

אחלץ את עצמי בעזרת סמנטיקה: לוחץ להם בארנק כי הוא מלא.

4
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x