צפו בגיימפליי חדש ומרשים מתוך Call of Duty: Infinite Warfare

סרטון גיימפליי חדש לכותר הבא בסדרת קול אוף דיוטי מציג נשקים מעניינים, גרפיקה מרשימה ומשימות מגוונות

אחרי חשיפת 'Call of Duty: Infinite Warfare' בתערוכת E3 האחרונה שהדיעות לגביה היו חלוקות, שבעיקר השאירה זכרון שלילי של הצבעות משתמשים, משחררת המפתחת אינפיניטי וורד סרטון גיימפליי חדש וארוך (13 דקות, כאן למעלה) שמנסה להמתיק קצת את גלולת הדיעות לגבי המשחק הבא.

ועם כל זה לא מספיק, המשחק הבא בסדרה מביא איתו בונוס בדמות חידוש למשחק MW1, שמעריצים רבים מחכים לו בעיקר ולא למשחק הראשי, כך שמסע השכנועים של אינפיניטי הוא קשה השנה שבעתיים. ובכל זאת, הסרטון שנקרא "Black Sky" (כנראה שמה של המשימה) בגדול מצליח להרשים ומציג גרפיקה משופרת וחדה, נשקים מסקרנים ומעוצבים ומשימות מגוונות שלוקחות אותנו גם לקרב חלליות מרשים.

קול אוף דיוטי באטלפילד קול אוף דיוטי חלליות

לא שזה אומר הרבה אבל בעקבות הגל השלילי הקודם, ההצבעות כרגע לסרטון הן חיוביות ויש לי הרגשה שרבים מאלה שעשו לסרטון החשיפה דיסלייק, החליטו בכל זאת שראוי לצפות בסרטון קודם להצבעה…

לקינוח, סרטון סינמטי חדש שמציג סצינת מעבר מתוך הקמפיין של המשחק:

https://www.youtube.com/watch?v=JNSzWFJSv8E

 

Call of Duty: Infinite Warfare ישוחרר ב-4 בנובמבר למחשב ולקונסולות PS4/XOne.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נראה דווקא לא רע בכלל

פעם אהבתי את cod אבל מוגזם כבר עם השנים רק חיבבתי אותו עכשיו אני ביכלל שונא אותו הם צריכים לחזור לזמנים ולסיגנון של cod 4 ולשנות את הגרפיקה

מזכיר לי קצת את gears of war מבחינת המפה

דווקא לא כזה… רע? יש מצב? נראה נחמד אולי? קשה לי לומר את המילים האלו בהקשר של CoD בהתחשב בהלך הרוחות כלפי הסדרה בשנים האחרונות.

לא מרשים לדעתי ואפילו עלוב.
כרגיל אתה בא וwaves של אויבים באים אליך.
ובנוסף החלליות אתה לא עושה משהו מיוחד זה כמו המטוסים שהיו פעם או בבאטלפילד זה גם נראה כאילו אתה מתביית רק על מטוס אחד וזהו.

לפי דעתי ואני מקווה גם שקצת אנשים ייקנו את המשחק וככה activision ילמדו שהם צריכים לשנות את המשחק ממש!

כמה שאני מבין את העייפות של הגיימרים מהסדרה, לא הייתי קורא למה שמציג הסרטון- עלוב. חוזר על עצמו, לא מרגש, צפוי, אלו הגדרות שאולי מתאימות כי בכל זאת יש כאן השקעה של כמה מיליוני דולרים בהפקה הזאת.

ברוב משחקי ה-FPS האויבים תוקפים אותך בגלים ואם כבר הזכרת באטלפילד, הגרפיקה בסרטון די מרשימה ומתקרבת לרמה של BF3 (משחק מ 2011).