Hearts of Iron IV מכר 200 אלף עותקים; Stellaris הגיע לחצי מיליון; כמה Europa Universalis IV מכר?

HoI4_1920x1080

Hearts of Iron IV מכר 200 אלף עותקים תוך שבועיים, מה ש־Stellaris עשה בעשרים וארבע שעות.

Paradox Interactive, חברת המשחקים הגדולה שידועה לנו מסדרות כמו Hearts of Iron, Europa Universalis ועוד, מודיעה דרך הודעה בדף הבית שלה על הצלחתם המשגשגת של כמה ממשחקיה. ראשית, יש לנו את Hearts of Iron IV ששוחרר ב־6 לחודש כבלעדי למחשב האישי, ונכון להיום הכותר מכר 200 אלף עותקים. שנית, Paradox ציינה כי Stellaris, ששוחרר גם הוא כבלעדי למחשב האישי לפני חודשיים וחצי, מכר 500 אלף עותקים, וזה לאחר שבעשרים וארבע הראשונות שלו הוא מכר 200 אלף עותקים. ולסיום, Europa Universalis IV שראה אור לפני כמעט שלוש שנים, כיום מכר מיליון עותקים (לא כולל המכירות של ההרחבות).

הצלחתם של משחקי המחשב משגשגים, ועבודתנו הולכת מעולה בשוק כי היא נהיית יותר ויותר תחרותית.

במהלך הזמן שהחברה שלנו קיימת, הבנו כי אנו מחויבים לפתח משחקי מחשב עמוקים ומאתגרים עבור שחקנים שרוצים חוויות שיחזיקו אין ספור שעות. המפתח להצלחה שלנו – משחקים שלא נמכרים טוב במהלך ההשקה, אך נמכרים אט אט למשך כמה שנים – זה מה שגורם לנו להמשיך לספק תמיכה פיתוח במשחקים נוספים, ובנוסף להישאר בקשר עם הקהילה שלנו כדי להבין מה הם רוצים מהזמן שלהם במשחקים שלנו.

פלטפורמת המחשב האישי היא הפתרון המעולה כדי להשאיר את המשחקים שלנו בחיים ובנוסף להמשיך לעדכן ולתמוך בהם. בזכות היכולת שלנו לשחרר עדכונים בקלות והרחבות חדשות – ותודות עבור השחקנים שלנו שמשתפים את הקהילה עם המודים שהם יצרו.

כדי לחגוג את הצלחתם של משחקים אלו, Paradox מחלקת בחינם לשחקני EU את Europa Universalis IV: Fredman's Epistles, הרחבה שנותנת לכם אוסף שירים מהמאה ה־18. מוזמנים להורידה עכשיו, כי מה־4 ביולי, ההרחבה תעלה כסף.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות