המון מידע חדש ותאריך יציאה להרחבה הבאה של דסטני

destiny_rise_of_iron_5

במהלך שידור הטוויץ', Bungie חשפה את תאריך היציאה של ההרחבה הבאה ל־Destiny.

Rise of Iron היא ההרחבה הרביעית של Destiny, שמפותחת על ידי Bungie ותופץ בידי Activision, נותנת לנו חלון יציאה לקראת שחרור ההרחבה. אמש, Bungie חשפה דרך שידור הטוויץ' פרטים על ההרחבה הרביעית, מה היא תכיל, לאילו פלטפורמות היא תשוחרר, תאריך יציאה וטריילר ההכרזה.

ראשית, אתחיל עם מה שההרחבה תכיל, שזה קמפיין חדש, שריונות חדשים, נשקים חדשים, מפות חדשות לקרוסבל (PVP), מוד חדש לקרוסבל, פיצ'רים חדשים לקרוסבל (Custom matchmaking?), מפות ומודים חדשים, Raid חדש, Strike חדש וחידוש של כמה ישנים. על העלילה גם קצת נחשף – החומה שעמדה במשך מאות שנים לאורך הגבול הדרומי של רוסיה הישנה קרסה. איום חדש מתעורר לחיים בדמות ה-Fallens שניסו להשתדרג ואנחנו צריכים לצאת למסע עם לורד סאלדין המוכר כמפעיל ה-Iron Banner ב־Plaguelands כדי ללמוד איך לעצור את אותו איום מסוכן לפני שיהיה מאוחר מדיי. ההרחבה כמו שכבר הבנתם, תתרחש בכדור הארץ ותחזיר אותנו גם לשורשי ה-Iron Lords.

אחד הדברים המשמעותיים שהוכרזו אתמול, אגב, זה שובו של הנשק המפורסם ביותר מיקום דסטני, הלא הוא ה-Gjallarhorn. לאחר שהוא לא הגיע לשנה השנייה של המשחק בגלל שבאנג'י לא רצתה שיהיה נשק כל-כך חזק במשחק כדי להעשיר את החוויה ולגרום לשחקנים להשתמש בנשקים אחרים. לאחר שלא היה נראה שהוא אי פעם יחזור, הוא חוזר למשחק, ויהיה זמין לכל השחקנים לאחר Quest בו הם יצטרכו לאסוף חלקים כדי לבנות לעצמם את הגלאהורן. הגלאהורן זכה גם לטריילר משל עצמו ויהווה אחד למקורות העניין המרכזיים בהרחבה הקרובה.

Rise of Iron צפויה לראות אור ב־20 בספטמבר לקונסולות Xbox One ו־PS4. רגע, איפה גרסת קונסולות Xbox 360 ו־PS3 אתם שואלים? אז זהו, שההרחבה לא תגיע לדור הקודם לראשונה בדסטני משתי סיבות. ראשונה, כי כמות השחקנים בדור הקודם פשוט קטנה מדיי, לדברי Bungie, בסביבות ה־90% מהשחקנים כיום משחקים ב־Destiny דרך Xbox One ו־PS4. שנייה, זה פשוט בלתי אפשרי אם לא יבוצעו שינויים דרסטיים. החומרה פשוט ישנה מדיי, ועל מנת שנוסיף תוכן חדש, במיוחד בגלל הגודל וההיקף של ההרחבה החדשה, אנחנו נצטרך להמשיך הלאה ולהתמקד בדור הנוכחי.

יש לציין ששחקני הדור הקודם יכולים להעביר את הדמות שלהם לדור הנוכחי במידה וישתדרגו לאותה קונסולה בה השתמשו בדור הקודם, כך שאם מי שלא עבר עדיין ויכול להרשות לעצמו רוצה לעבור, אין מה לדאוג . ההרחבה Rise of Iron תשקול 14 ג'יגה, ורק למי שיש את שלושת ההרחבות הקודמות כולל המשחק המלא יוכל לשחק בהרחבה החדשה. מי שטרם נכנס למשחק ורוצה להצטרף, כנראה יעדיף לחכות לגרסה שתכלול גם את ההרחבה הבאה. מי שכבר בעלים גאים של כל ההרחבות יוכל לקנות את ההרחבה בנפרד. מחיר ההרחבה בנפרד עומד על כ-30 דולר (144 שקלים בחנות הישראלית ב-PSN). המזמינים מראש יקבלו סקין מיוחד לגלאהורן שהוזכר כאן קודם.

פרטים נוספים על ההרחבה הבאה נשמע כנראה ב־E3 הקרוב. אם מישהו מכם פספס את שידור הטוויץ' אתמול, אתם מוזמנים לצפות בו בשידור חוזר:

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות