Horizon: Zero Dawn נדחה לשנה הבאה

horizon-zero-dawn-pgw-7

אם אתם מאוכזבים מהידיעה אנו מזדהים עמכם, אבל לפחות אתם יכולים לצפות בטריילר החדש

Horizon: Zero Dawn הוא משחק אקשן תפקידים שמפותח על ידי Guerrilla Games ויופץ בידי סוני. אמש, המפיצה עצרה את השמועות שהתרוצצו בשבועות האחרונים לגבי דחיית המשחק, והכריזה רשמית שהוריזון לא ייראה אור השנה כמו שהיה אמור לקרות, אלא הוא נדחה ל־1 במרץ 2017 כבלעדי לקונסולת PS4. להלן ההודעה:

זו לא הייתה החלטה קלה; אנחנו יודעים שהרבה מכם להוטים לשחק במשחק עוד מאז יום הכרזתו. אם כי, מאז ומתמיד היינו טובים בשחרור משחקים שמביאים ויזואליות מובטחת וגיימפלי מעולה, וכך אנחנו רוצים שזה ייקרה עם Horizon Zero Dawn. המועד החדש יאפשר לנו לספק באופן מלא את החזון השאפתני שלנו עם הוריזון. כמובן שההחלטה לא תרצה את כולם, אבל אנו בטוחים שהיתרונות על הזמן הנוסף יתבהרו בחודשים הקרובים, כפי שאנחנו מתחילים לשתף פרטים מגניבים וסרטונים חדשים על Horizon: Zero Dawn. 

אבל היי, לפחות נוכל לצפות בטריילר החדש והמרתק של הוריזון שמציג לנו יותר על הסיפור של הדמות הראשית – אלוי. בנוסף אנחנו רואים גם קצת יותר מהעולם הפתוח, יצורים חדשים, חברים ואויבים חדשים ועוד. כמו כן, אנחנו קרובים לכנס E3 2016, ורבים מאיתנו מצפים מסוני שתציג קצת יותר על Horizon Zero Dawn, ב־14 לחודש (יום שלישי הבא) בשעה 4 לפנות בוקר על פי שעון ישראל.

להלן הטריילר:

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות