הודלף פוסטר ההרחבה הבאה של דסטני

כשרובנו היינו שרויים בשינה עמוקה, לסאב-רדיט של דסטני בלילה דלף הפוסטר של ההרחבה הבאה למשחק. 

במידה וההדלפה היא של פוסטר אותנטי, נחשף שם ההרחבה הבאה של דסטני לצד מעט פרטים על הכיוון אליו היא תלך. ההרחבה נקראת The Rise Of Iron ונראה שהדמות הראשית בסיפור ההרחבה תהיה "לורד סאלאדין" (Lord Saladin), אחד מכמה גארדיאנס אגדיים והאחראי על אירוע ה-PVP החודשי בדסטני – Iron Banner. בפוסטר הוא נראה מחזיק גרזן מאש (שכנראה ייקח חלק ב-Raid) לצד מספר זאבים שמסמלים את ה-Lords Of Iron. ברקע התמונה אגב, אנחנו ככל הנראה רואים את מה שנשאר לאחר הקרב המפורסם מ-Twilight Gap שמוכר מאוד למעריצי המשחק שמתעמקים בסיפור הרקע.

מקורות מקורבים מקורבים לבאנג'י מסרו לקוטאקו שזה הוא אכן הפוסטר להרחבה הבאה שתכיל Raid חדש שככל הנראה מבוסס על ה-Fallen, והוא מבוסס מאוד על השאריות מה-Raid שבוטל להרחבת House Of Wolves בשנה הראשונה של המשחק. מבחינת גודל, ההרחבה תהיה גדולה יותר מ-2 ההרחבות בשנה הראשונה, אך קטנה יותר מהרחבת The Taken King ששינתה את פני המשחק כמעט לגמרי.

התכנון המקורי להרחבה היה שחרור באפריל של השנה, אך מכיוון שדסטני 2 נדחה ל-2017 נוצר צורך למלא את החסר. לכן באפריל האחרון שוחרר עדכון שיכול להיחשב להרחבה חינמית (The April Update) ולצד איזון נשקים הוא הוסיף למשחק גם מצב-משחק שעשה קאמבק מ-Year 1 ונקרא Prison Of Elders (בעצם Horde Mode) עם שינוי קטן אך משמעותי בנוסחה. ההרחבה נדחפה לסוף שנת 2016, ככל הנראה לספטמבר.

פרטים נוספים עליה ואף תאריך פרסום עשויים להתפרסם במהלך מסיבת העיתונאים של סוני בתערוכת E3 הקרובה. נהיה כאן כדי לעדכן.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

למה שמשהו ישחק בזה אם הדבר העיקרי במשחק הזה זה pay to win?

מישהו משחק בזה בכלל?

הם יכלו להשיק את ההרחבות כבר יחד עם המשחק. בגלל שהם לא עשו זאת כמעט אף אחד לא משחק בדסטיני.

אין אפשרות להשיק את ההרחבות ביחד עם המשחק בסוג כזה של משחקים. קודם כל, כל התוכן היה נגמר מהר ולא היה מה להוסיף עם הזמן. דבר שני, באנג'י כל הזמן לומדת מטעויות קודמות וככה משתפרת, להוציא הכל בבת אחת הורג את האופציה ללמוד מטעויות. זה משחק MMO בדרך מסוימת ולהחזיק את השרתים זה לא חינם, יש צורך במימון במהלך השנה. ואני לא יודע מאיפה המקור שלך שאין שחקנים, כי יש מליונים שמשחקים מדי יום.