Ghost Recon Wildlands: טריילר חדש ומהדורות הספיישל נחשפו

יוביסופט חושפת טריילר סינמטי חדש לגוסט ריקון הבא, וגם את המהדורות המיוחדות למשחק. תאריך יציאה רשמי עדיין אין.

המשחק הבא בסדרת גוסט ריקון שזכה לחשיפה גדולה בתערוכת 2015 E3, והלהיב לא מעט גיימרים ברחבי העולם, שכן, הוא לראשונה בסדרה יהיה בעולם פתוח וזה נראה עד כה פשוט טוב, חוזר עם טריילר חדש. המשחק הבא שנושא את השם Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands, די נעלם מהרדאר ואחרי טריילר המפתחים האחרון בסוף שנה שעברה, הייתי מצפה מטריילר חדש להביא מעט יותר גיימפליי ולא סינמטיות טהורה.

ובכל זאת, הטריילר החדש שנקרא "We are Ghosts" (ומלווה אותו שיר די אנונימי של להקת הייפר, בשם גוסט שלבטח יקדם יופי את הלהקה) מציג את הגיבורים הלוחמים שלנו במקומות שונים ברחבי העולם באמצעות מונטאז' המתווה את רוחב היריעה של מקומות כמו מדבריות ויערות הרריים, על פני ביצות רדודות ועל גבי רכס הרים קפוא, דרך כפרים צנועים, על רכבת נטושה, וכמו בסרטון החשיפה, באתרי בנייה נטושים.

Ghost-Recon-Wildlands-Cover

הסרטון למעלה גם מציג (שוב) את מגוון כלי רכב, כגון ג'יפים, אופנועים, סירות וטנקים ויוביסופט מעבירה כאן מסר ברור שהמשחק ידרוש מיכם להפגין אחריות ומסירות נפש לחבריכם לצוות או לחוליה.

מהדורות מיוחדות

בדומה למהדורות המיוחדות של המשחק הקודם בסדרה, ובכלל מהדורות מיוחדות מבית יוביסופט, יש כאן גיוון לכל כיס ומלבד המהדורות הללו, כל מי שיזמין את המשחק מראש יזכה למשימת בונוס שלא תופיע אחרי ההשקה. במחיר ההתחלתי של 80 דולרים תקבלו את מהדורת הדלוקס (Deluxe Edition) שתעניק לכם כמה צבעי הסוואה לנשקים, לדמויות ועוד. מהדורת הדלוקס הפיזית תעניק לכם גם מפה ופסקול.

מהדורת הזהב (Gold Edition) תעניק לכם את כל מה שיש במהדורת הדלוקס+ חבילת ההרחבות למשחק (Seasons Pass), וכל זה במחיר של 100 דולרים.

המהדורה היקרה מבין החבורה היא מהדורת האספנים (Collector’s Edition) שמחולקת ל-3 קבוצות מחיר: 120/130/160 דולרים ובהתאמת מחיר לחבילות הקודמות, התוספת של הכסף תעניק לכם פוסטרים מיוחדים וגוגלגולת בובתית שעיצב קן טיילור.

אין עדיין תאריך יציאה רשמי למשחק, ועל פי התמונות ששחררה יוביסופט, המהדורות המיוחדת למעט הדלוקס, לא יגיעו למחשב האישי. נמתין לעדכונים נוספים שלבטח יגיעו בתערוכת E3 2016 שמתקרבת אלינו בצעדי ענק.

שחקני המחשב אגב,  יכולים להנות עכשיו ממבצעי ענק בסטים לכל המשחקים במשפחת טום קלנסי (Tom Clancy's).

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
9 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

היי, רציתי להגיד שראיתי באתר של uplay שהגרסה זהב תגיע גם למחשב

גועל נפש הורידו את הגרפיקה בגלל הקונסולות רואים מי שלא רואה עיוור

"הזמנה ראש"… אפילו אין תאריך השקה ינע'ל…

שישחררו כבר סרטון גיימפליי טהור, בטריילרים כאלה הם מומחים

כבר עשו downgrade לגרפיקה

מה? איפה אתה רואה?? למרות שאני לא יהיה מופתע 🙁

מחכה מאוד למשחק הזה!
חייב לציין שמאוד נהנה לקרוא את הכתבות הקולחות שלכם, רמה אחת מעל כולם (למרות שלא זכיתי עוד בכלום אצלכם חחח)

יוביסופט אוהבים לאכזב,כל כך מקווה שזה יהיה משחק טוב לשם שינוי.