רשמי: Mass Effect: Andromeda נדחה ל- 2017

חלון השחרור של Mass Effect: Andromeda נקבע על הרבעון הראשון של 2017, הגלקסיה אנדרומידה עדיין רחוקה…

השחרור של המשחק הבא בסדרת בזכיון Mass Effect ששמועות לגבי דחייתו צצו בתחילת מרץ, יגיע אלינו בתחילת 2017, כך הכריזה המפתחת Bioware היום, שמודיעה רשמית על דחייתו.

"כששיחקנו במשחק באולפן שלנו לאחרונה, הוא הראה לנו שאנחנו לוקחים אותו בכיוון הנכון" אמר אהרון פלין המנהל הכללי של Bioware, בפוסט שפורסם באתר של Mass Effect. "אבל אנחנו גם יודעים שאנחנו צרכים את הכמות הנכונה של זמן כדי שנהיה בטוחים שאנחנו מספקים את כל מה שהמשחק צריך להיות ואמור להיות – זו ההתחייבות של כולנו לכולכם. עקב כך, Mass Effect Andromeda ישתחרר ב-2017 המוקדמת".

ההצהרה הזאת כאמור מאשרת תגובות שנאמרו על ידי בלייק יורגנסון, מנהל הכספים של EA, במהלך ועידת טכנולוגיה בתחילת מרץ. שם יורגנסון אמר ש-Andromeda ישתחרר ברבעון הרביעי של שנת הכספים של EA, שבעצם מתרחש בין ינואר למרץ 2017

ש-Bioware חשפו לראשונה את המשחק ב-E3 שנה שעברה, האולפן אמר בזמנו שהוא מתכוון לשחרר את המשחק בעונת החגים של השנה הנוכחית. Bioware אמרה היום שהיא תתן "עדכון" על המשחק במהלך EA Play, אירוע נפרד מ-E3 (מאחר ו-EA לא תשתתף בתערוכה). Andromeda הוא המשחק הראשון של Mass Effect לדור הקונסולות הנוכחי והראשון שמשתמש במנוע ה-Frostbite.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

שיקחו כמה זמן שהם צריכים! שידחה ל 2018! אני בינתיים תולש שערות מציפיה, אבל אני מעדיף להיות קירח ולשחק במשחק מדהים מאשר לקבל כשלון שמיהרו להוציא על חשבון איכות.