Uncharted 4 – כל הביקורות כאן

משחק השנה? הספירה לאחור החלה: אמנם רק בעוד חמישה ימים ישוחרר אחד המשחקים המצופים של השנה – Uncharted 4: A Thief's End, אבל הביקורות והציונים כבר כאן, והם גבוהים במיוחד.

סדרת המשחקים שהפכה בתום לב לאחד מהסמלי משחקי הווידאו של ימינו עתידה להוליד לנו כותר חדש ונוצץ במיוחד – Uncharted 4, אשר ישוחרר ב-10 במאי. הספירה לאחור החלה, וההתרגשות בשיאה. בעוד אנחנו כוססים ציפורניים, ויודעים שמדובר באחד המשחקים המלוטשים והמדהימים שיש לקונסולה של סוני להציע, הביקורות כבר כאן, והציונים? ממוצע של 9.4/10 מתוך למעלה מ-60 ביקורות.

  • המשחק: Uncharted 4: A Thief's End
  • מפתחת: Naughty Dog
  • פלטפורמה: PS4
  • תאריך שחרור: 10 במאי

GameSpot – 10/10

מתחילים: אחד מאתרי חדשות הגיימינג הגדולים בחו"ל – גיימספוט, נותן למשחק ציון מושלם (10/10) ומשבח את כתיבתו ומכנה אותו יצירת מופת. "Uncharted 4 הוא אתגר. בכתיבה שלו, בעיצובו, באופן הפענוח שלו שעושה משחקים ייחודים. Uncharted 4 הוא משחק לשאוף אליו, זוהי דוגמה ומופת, ואנחנו נדבר עליו גם בעוד שנים.

Uncharted 4 review

IGN – 9/10

ב-IGN (העולמי) העניקו באיחור את הציון 9/10 ציון כבר ניתן: "Uncharted 4 ראוי לקשרי הכתרים; הוא יפהפה, מלא בחן וצורב לתודעתנו כמה רגעים בלתי נשכחים. למרות חוסר היצירתיות המשווע בחלקיו השונים, עד אשר מתמסרים בכניעה למצבים בהם מחזיקים לנו את הידיים ולא מרפים מהנעילה המפנקת, הטפטוף הבא בסדרה משלים את הפאזל בצורה שיושבת טוב על הנרטיב וממשיכה את המסורת החיובית. יותר מכל, המשחק עושה עבודה נהדרת בשינוי תפיסתנו כלפי הדמויות שאנו מכירים כמעט לעשור. סופו של הגנב נשאר מתוק, מרגש ובעיקר ראוי לשבח".

Uncharted 4 IGN REVIEW

Uncharted 4 PS4 reviewPolygon – 9.0/10

Polygon, אתר חדשות הגיימינג הגדול שנחשב לקשה בביקורות, נותן ציון כמעט מושלם ל-Uncharted 4 בדומה לחבריו מ-IGN וגיימספוט. כחלק מהביקורת על המשחק ב-Polygon, נכתב: "הסיפור של Uncharted 4 גרם לנו להמריא, ונותן חוויה מרגשת וממלא".

VideoGamer – 8/10

ציון לא פחות טוב המשחק מקבל מ-VideoGamer, שגם הוא טוען בביקורתו שהמשחק כמעט מושלם: אז לשם הלך נייתן דרייק, לעבר השקיעה, ואיתו דור שלם של זיכרונות ושקרים. שלושת המשחקים הקודמים בסדרה לא מזדקנים יפה, ולכן קל לומר ש-Uncharted 4 מרגיש שונה באופן ניכר מהם. זה משחק אינטליגנטי שמהווה סיום חזק לסדרה".

Uncharted 4

להלן כל הציונים והביקורות העיקריות למשחק Uncharted 4: A Thief's End:

Uncharted 4: A Thief's End ישוחרר ב-10 במאי בלעדית לקונסולת ה-PS4.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

לא ינצח את dark souls 3 לדעתי. הסיבה תהיה בביקורת שאני אשלח לכם בזמן הקרוב

תעלו מחדש את ign שהציון הסופי יינתן

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x