שבים הביתה: חבילת תוכן (חינמית) נוחתת לבאטלפילד 4

BF

בעוד רובנו מחכים בציפייה לקראת חשיפתו של באטלפילד 5 ביום שישי הקרוב, EA דואגת להשאיר את המשחקים הקודמים בסדרה רלוונטים והפעם – חבילות תוכן חינמיות.

בפוסט שפורסם בדף הפייסבוק הרשמי, הכריזה מפיצת המשחק על תכנית הדגל החדשה שלה בכל הקשור למשחקים הקודמים בסדרה (באטלפילד 4 והארדליין), הנקראת "Road to Battlefield", שבמסגרתה יינתנו חבילות הרחבה (DLC) בחינם ומשימות קהילתיות חדשות יעלו לאוויר גם הן במהלך החודשים הקרובים. התכנית רלוונטית לכל הפלטפורמות והקונסולות, וכחלק מהתכנית החדשה, EA מאפשרת למחזיקי המשחק להוריד את ההרחבה המצוינת עבור באטלפילד 4 – Dragon’s Teeth שכוללת ארבע מפות, בחינם, בין ה-3 במאי ל-10 במאי.

במסגרת התכנית, גם המשחק באטלפילד הארדליין לא נשאר מאחור ותוכלו כעת להוריד בחינם את ההרחבה Battlefield Hardline: Robbery, אשר כוללת 2 רכבים, ארבעה נשקים ותוספות מעניינות נוספות, בין התאריכים שצוינו לעיל. מהרו ונצלו את התכנית טרם תסתיים ההטבה.

BF

מדובר בצעד נבון של מפיצת המשחק על מנת להשאיר את המשחקים האחרונים בסדרה רלוונטים, למרות הציפייה הגדולה לקראת הפרמיירה של באטלפילד 5 בשישי הקרוב. זה פועל לטובת הקהילה וזה בחינם. אז למה לא? מעניין יהיה לראות מה יגיע אלינו בהמשך.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x