חוזרים לשדה הקרב: שמועות על באטלפילד 5 חוגגות ברשת

BATTLEFIELD 5

המפיצה עדין שותקת, המפתחת עדין עובדת, והשמועות? הן הן כבר חוגגות, וזה בלשון המעטה

לכל מי שיצא להסתובב ביממה האחרונה באתרי חדשות מדיה-גיימינג עולמיים ובפרט ב-Reddit, זכה לדרוך על מוקש ההייפ ולקבל פיצוץ של שמועות סביב המשחק באטלפילד 5, ששום דבר רשמי עדין לא פורסם לגביו. השמועות מתייחסות לכל התוכן במשחק. החל משמות המפות, המודים ואף עד תאריך שחרורו המדויק של המשחק. אז על מה כל המהומה? ובכן, אחת השמועות המרכזיות שרצות בעיקר ב-Reddit הן שמות המפות של באטלפילד 4, שיעברו חידוש ויכללו בבאטלפילד 5, בדומה להרחבה Second Assault של באטלפילד 4, שכללה בתוכה גרסאות מחודשות של מפות אהובות מבאטלפילד 3.

המפות מ-BF4 שהשמועות אומרות שיעברו חידוש ויכנסו למשחק החדש בסדרה הן Zavod 331 ,Golmud Railway ,Operation Locker ו-Siege of Shanghai. באוזניים של שחקני BF4 השמועה הזאת דווקא נשמעת הגיונית, מאחר ומדובר במפות הפופולריות והאהובות ביותר במשחק.

BATTLEFIELD 5
שמועות מהרשת
שמועה מרכזית נוספת היא שמות חמשת ההרחבות שצפויות לצאת לבאטלפילד 5 בבוא הימים, והן לפי השמועה, Eastern Front ,Fallen Dragon ,Prototype Warfare ,Titan Assault ו-Independence Day.

אם נעזוב לרגע את השמועות בצד, EA, מפיצת המשחק מתחילה להתפאר בו בפני אנשים, והפעם זכה ג'ו בראמר – מפיק המשחק על מלחמת העולם השנייה, Battalion 1944, לראותו מאחורי הקלעים. ג'ו צייץ בטוויטר: "ראיתי דברים, דברים שקשורים ל-BF5, ואני מעבר למתרגש". לאחר התנפלות של תגובות ושאלות כלפי בראמר אודות המשחק, הוא החליט להסיר את הציוץ וכתב: "הא, טעות ברורה מצידי! מחדל קשה בכל הקשור לניסיונות לסחוט מידע ;)".

חלק מהמגיבים על אותו ציוץ שיערו כי הציוץ של באמר הוא ראיה שבאטלפילד 5 יתרחש במלחמת העולם השנייה. בתגובה, באמר אמר כי הוא לא פעל לפי קו המחשבה הזה. "יש 0 היגיון בניתוח הזה", אמר באמר.

שמועות מהרשת
שמועות מהרשת
חרושת השמועות התחילה עוד בחודש פברואר האחרון כאשר חברה קמעונאית שוויצרית דווחה כי Battlefield 5 יתרחש במלחמת העולם הראשונה. EA מצידה, לא מאשרת ולא מפרסמת דבר לנכון לעת עתה, אבל ככל שהשקתו של המשחק המצופה מתקרבת, אנו מצפים למידע נוסף בקרוב. סביר להניח כי בתערוכת E3 הקרובה שתתקיים ביוני נקבל מידע נוסף על המשחק, אבל EA כמובן, לא אישרה זאת עדין.

Battlefield 5 או כל שם אחר ש-EA תראה לנכון לקרוא למשחק, יושק בין אוקטובר 2016 למרץ 2017. לצד, ככל הנראה,  Titanfall 2 ו-Mass Effect: Andromeda.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

יש בעיה לכל החברות משחקים שהיא,להשיק משחקים בתאריכים צמודים ואז אנחנו לא מצליחים לשחק בכולם כי כולם יוצאים בדיוק בתאריכים של עוד משחקי AA
צריך להכין עצומה כזאת נגד הדבר הזה

בבקשה EA רק לא רובוטים לייזרים חיילים עפים ראבק נמאס כבר

וחדי קרן עם דרקונים שחיים בתוך עבם בחלל

סתם שאלה כמה משחקי באטלפילד כאלה יצאו לאחרונה שכולם מבקשים את זה?