תאריך שחרורו של Mirror's Edge Catalyst נדחה

Mirror's Edge Catalyst

בשנים האחרונות – מסתבר, שמשחק חדש שעתיד לצאת לא מקבל דחייה, זה כמו טוסט בלי גבינה. 

מעריצי Mirror's Edge ייאלצו להמשיך ולהמתין ליציאת המשחק החדש, Mirror's Edge Catalyst, שתאריך שחרורו נדחה היום בשבועיים. כך פרסמה DICE – מפתחת המשחק, מוקדם יותר היום. תאריך שחרורו של Catalyst כעת לאחר הדחייה הוא ה-9 ביוני הקרוב, שבועיים מאוחר יותר מתאריך שחרורו המקורי שהיה עד אתמול ה-24 במאי. דחייה לא רצינית שכל אותם האנשים שמשתוקקים למשחק יוכלו לעמוד בה, אך לבעלי הזיכרון הטוב מבנינו ידוע כי זו לא הדחייה הראשונה וכי באוקטובר האחרון המשחק נדחה בחודשיים לאחר שהיה אמור להשתחרר בסוף חודש מרץ האחרון. בפוסט שנכתב באתר הרשמי של המשחק נכתבו על ידי אחד מהמפתחים ב-DICE הסיבות לדחיית המשחק:

DICE עושה שימוש בטכנולוגיה מקוונת חדשה. בכדי להפעיל אותה עלינו לבדוק אותה כמו שצריך וזה אחד מהדברים שהולכים להיבדק בבטא הסגורה שעתידה להיפתח בקרוב. העיכוב בשחרור המשחק יעניק ל-DICE את הזמן הדרוש בכדי לבצע התאמות על סמך המשוב שיתקבל לאחר הבטא.

הבטא הסגורה צפויה להיפתח מחר (שישי) וההרשמה אליה התקיימה מלפני כשבוע – הרשמה שנסגרה בתוך פחות משעה. לכן אל תתאכזבו אם לא הספקתם, גם אנחנו לא. אין ספק כי הדחייה הלא משמעותית הזאת (בכל זאת, מדובר רק על שבועיים) עשויה לתת למפתחים ב-DICE אוויר לנשימה ויכולת לטפל בתקלות, אם ישנן, לאחר המשוב שיתקבל הודות לבטא הסגורה. EA המפיצה יכולה לשבת כעת בפינה של החדר, בשקט בשקט, ולזעום מאחר שהפעם נראה ש-DICE לא מוכנה להשיק משחק לא מוכן (באטלפילד 4, מישהו?).

Mirror's Edge Catalyst ישוחרר ב-9 ליוני הקרוב, כשבועיים לאחר תאריך שחרורו המקורי.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x