סדרת The Witcher מכרה 20 מיליון עותקים בכל העולם; פרויקט חדש בפיתוח וצפוי לנחות כבר השנה

witcher3_en_wallpaper_the_witcher_3_wild_hunt_geralt_with_trophies_1920x1080_1449484678

הדו"ח הכספי האחרון של CD Projekt RED מפתיע עם תוצאות מרהיבות, כמה מכר The Witcher 3 לבד? 

בימים האחרונים החברה CD Projekt RED, שמוכרת כאחראית על פיתוח והפצת סדרת The Witcher, חשפה את דו"ח הכספים השנתי האחרון שלה, שמסכם את כל מה שקרה ממרץ 2015 עד החודש הזה. אפשר לומר כי לחברה הייתה שנה מוצלחת מאוד, במיוחד לאחר שחרור הכותר The Witcher 3, שעל פי הדו"ח, זכה ב־800 פרסים ואפילו בתואר 'משחק השנה'. כמו כן בגיימינג, המשחק המדובר ביותר לשנת 2015 זה היה הוא.

אבן דרך לסדרת The Witcher שמכרה עד כה כמות מרשימה של 20 מיליון עותקים ברחבי העולם. לדברי נשיא חברת CD Projekt, אדם קצ'ינסקי, The Witcher 3 מכר 10 מיליון לבד. אפשר להאמין לו, מכיוון שמיליון עשו פרי אורדר, חודש לאחר שחרורו 4 מיליון איש רכשו את המשחק, ואילו באוגוסט המשחק כבר הגיע ל־6 מיליון.

יתרה מזאת, החברה חשפה את התכניות שלה לשנה הזו, כמו לשחרר את ההרחבה השנייה של The Witcher 3, הלא היא Blood and Wide. המשך תמיכה בדה וויצ'ר 3, כמו פאטצ'ים נוספים וכו'. ולסיום, משחק חדש ושונה ממה שהחברה שחררה עד היום ויראה אור השנה. כמובן שגם את התכניות שלה לשנת 2017 עד 2021 היא חשפה, כמו להוציא לאור את Cyberpunk 2077, משחק תפקידים AAA חדש, ונוסף לכך המשך תמיכה והוצאת תוכן חדש לסדרת משחקי 'הליבה' שלנו.

cdp financial report

cdp financial report.2

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

לפי חישובים לא רק של סטים ו-gog המשחק מכר מעל 40 מיליון והמחשב מכר הכי הרבה, זה נקודה למחשבה איפה צריך להשקיע את רוב המאמצים

סוג חדש של משחק השנה? חשבתי שהמטרה שלהם כרגע זה רק סייברפאנק. נקווה למשהו מעניין ולוויצ'ר 4 במהירות האפשרית (עם סירי כדמות ראשית בבקשה)

משחק השנה לא כי יש את DARK SOULS 3 שהולך להיות יצירת מופת אבל עדיין מקווה שיהיה טוב כמו המשחקים האחרים שהם הוציאו

3
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x