רימייק הוכרז ל-Postal הראשון, יגיע למחשב ו-PS4

Postal Redux

"Postal Redux", זה יהיה שם הרימייק למשחק הראשון מסדרת משחקי המחשב מהשנויות ביותר במחלוקת, אולי האלימה ביותר. חלון היציאה, כרגע, הפצה ברחבי הגלובוס עוד השנה.

כעבור 19 שנים ומיליוני הורדות, "Running With Scissors" עובדים שוב על משחק היריות שלהם, ויוסיפו תוכן חדש. Postal Redux יגיע למחשב האישי, ירוץ על מערכות הפעלה חלונות, SteamOS ו-Mac באביב. שחקני PS4  יוכלו ליהנות מהאקשן הסוריאליסטי מאוחר יותר השנה, וזו תהיה ההופעה הראשונה של משחק מהסדרה על קונסולה.

ב-Postal Redux, שחקנים ישלטו ב"איש הדואר" כשהוא נלחם על הישרדותו בעולם שפשוט השתגע. אנשים משוגעים עם נשק מחפשים אחר דם ומחכים לו מאחורי כל פינה. השחקן נלחם בחזרה עם ארסנל הרסני כאשר הוא עושה דרכו דרך סיפור שמרכזו הוא "תאכל או שיאכלו אותך".

תוספת אחת משמעותית שתהיה ב-Postal Redux היא מצב "Rampage", מצב משחק חדש לשחקן הבודד, מבוסס מערכת ניקוד, שמעודדת סגנון משחק אגרסיבי על ידי רצף הריגות שמגדיל את הנקודות. שחקנים מקבלים ציון בסוף כל שלב.

Postal Redux ישמור על אלמנטים שהרכיבו את המשחק המקורי והפכו אותו לכה פופולרי. סגנון האמנות העצבני, האווירה המאיימת, קול השד שעוקב לכל מקום ו"הלהקה הצועדת" גם היא תיוצר מחדש בנאמנות למקור שהפך לסמל חופש הביטוי בגיימינג. הטריילר למשחק:

יחד עם כל הרעש שסובב את Postal, גיימרים מתרכזים בחוויה, משחק שמשוחק על ידי מיליונים שמשבחים אותו ועוזרים לנו לא רק לשרוד, אלא לשגשג. Postal Redux זה מכתב אהבה למעריצינו,

דבריו של וינס דסי, מייסד Running With Scissors.

למשחק יש כבר דף ב-Steam, אנחנו נעקוב ונבדוק מתי ייחשף תאריך היציאה.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

עכשיו שאני חושב על זה: אביו הרוחני של Hatred?