דיווח: אין Assassins Creed חדש ב-2016, המשחק הבא יתרחש במצרים

tcl43qg7fkzbuhvmypc3

האכזבה המרה של Unity מ-2014 נותנת את אותותיה ביוביסופט: המפיצה מתכננת האטה בקצב הוצאת המשחקים וככל הנראה החל מהשנה תוציא אותם פעם בשנתיים.

במשך כל עונת הסתיו במהלך ששת השנים האחרונות, משחק AC חדש יצא לאור ואיתו כל מני חידושים ושדרוגים לנארטיב, משחקיות והמכניקות של הסדרה שהתחילה אי שם ב2007 בתור משחק שקשור לנסיך הפרסי. השנה, כל זה ייעצר.

משחק ה-Assassins Creed הבא, שככל הנראה יתרחש במצרים והשם הפנימי שלו כרגע ביוביסופט הוא Empire, מתוכנן להשקה ב-2017, על פי שמועות שרצות ברשת ומקורות פנימיים מיוביסופט שהדליפו מידע לקוטאקו (שכל שמועה על סדרת Assassin's Creed שהגיעה לידיהם התממשה בסופו של דבר), ההחלטה לדחות את Empire נובעת, איך לא, מהאכזבה הקשה שנבעה מ-Unity, שנחשב על ידי רבים וגם על ידי החברה כאחת מהנקודות הנמוכות ביותר בהיסטוריה של המותג, המקור אמר שזו עשויה להיות השיטה כעת עבור סדרת AC, והמשחקים הראשיים בסדרה ייצאו פעם בשנתיים.

Fan art- כך זה יראה?

השמועות על Empire הגיעו ביום שני מהפורומים 4Chan, מכל המקומות, מגיב אנונימי שטען שהוא מפתח ביוביסופט כתב ש-Assassins Creed ידלג על השנה הזו והמשחק הגדול של 2017 יתרחש במצרים, בקוטאקו לא הצליחו לאשר את אמינותו של המגיב מ-4בchan, אך מה שהוא אומר מסתדר עם מה שבקוטאקו כבר שמעו עליו במשך החודשים האחרונים.

3 אנשים שונים מיוביסופט אמרו דברים דומים: שהמשחק הבא יתרחש במצרים, הוא יצא ב-2017 ואכן קוראים לו כרגע Empire, מקור אחד אפילו אמר שהמשחק מתרחש ברומא העתיקה אך יתכן וזה השתנה, המגיב מ-4Chan אמר שמספר חלקים הוסרו מהמשחק ויש דיבור על לעשות טרילוגיה של משחקים על אותה דמות, בדומה למה שהיה עם אציו, גיבור המשחק השני ושני הפרקים הנלווים שלו – Brotherhood ו-Revelations. שני המשחקים השניים למעשה יתרחשו אולי ביוון העתיקה או ברומא העתיקה.

זה זמן טוב לשינוי בלוח הזמנים השנתי של יוביסופט, Syndicate של 2014 היה מצוין, אך עדיין היו לו את הבעיות של מרבית משחקי ה-AC בשנים האחרונות: שליטה מצוקמקת, AI מבולבל מאוד – כל מה שהפך לחלק מוסכם ממשחק AC שנתי, שאינו מלוטש מספיק. הנורמה הזו גם החלה לעלות שאלות לגבי עייפות המותג, אפילו בקרב מעריצים שרופים של הסדרה, עם קבוצות פיתוח פזורות שעובדים על כל משחק במשך כשנתים מכותר לכותר, יוביסופט הצליחה לשחרר 9 משחקי AC גדולים במשך ה9 שנים האחרונות מאז השקת המשחק הראשון ב2007.

רבים קראו ליוביסופט לקחת הפסקה מהמשחקים השנתיים, במיוחד אחרי 2014, שבה יצאו שני משחקי AC ראשיים: Unity, שכאמור יצא מלא באגים ומאוד מאכזב, ו-Rogue, שדווקא היה מאוד מוצלח, באותו יום. האכזבה הביקורתית מ-Unity ככל הנראה גם השפיעה לרעה על המכירות של Syndicate, על פי מספר בכירים ביוביסופט.

עם או בלי משחק Assassins Creed השנה, למותג הדגל של יוביסופט עדיין יש נוכחות חזקה בשנה זו: יוביסופט תשחרר החודש וחודש הבא שני מיני משחקי פלטפורמה וכמובן הסרט בכיכובו של מייקל פאסבנדר יוצא השנה ב-21 בדצמבר, יוביסופט רשמה לאחרונה את הדומיין assassinscreedcollection.com שכנראה מדבר על אוסף של משחקים ישנים. זה יכול להוות תחנת תדלוק לא רעה לסתיו הזה.

עוד חלופה שתמלא את המיקום של AC על פי הדיווח מקוטאקו היא Watch Dogs 2, שעל פי הדיווח מתרחש בסן פרנסיסקו, אנחנו נשמע עליו בהמשך השנה והוא יצא במהלך הסתיו הקרוב.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

טוב מאוד שיש הפסקה, אחרת כל שנה יוצא משחק חדש בסדרה ואני לא מספיק לשחק במשחקים הקודמים.

מנסיוני עם syndicate השליטה בו מדהימה ובכלל הדרך בה הדמות בAC זזה היא פורצת דרך.