הקץ לפיראטים? "בתוך שנתיים לא יהיו יותר משחקים פרוצים"

PIRACY

לאחרונה התקדמות בטכנולוגיות DRM (ניהול זכויות דיגיטלי) עזר לרבים מכותרי טריפל-A להישאר מוגנים מפני הפרת זכויות יוצרים וגישה של פיראטים למשחק למשך יותר זמן מאשר בשנים עברו. Just Cause 3 הוא הדוגמה האחרונה.

פיראטים וקבוצות פורצים שמהנדסים לאחור את הגנת ה-DRM כדי להפוך משחקי מחשב רבים, ואף משחקי קונסולות, להיות זמינים עבור כל אחד להורדה ללא תשלום, נתקלו במכשולים גדולים למשך יותר משנה, הודות לטכנולוגיית "Anti-Tamper" של דנובו. בשונה מ-SecuROM האיום ושירותים דומים קודמים שלא רק לעתים פישלו במניעת פיראטיות בטווח הקצר אלא גם יצרו בעיות עבור שחקנים לגיטימיים, הטכנולוגיה החדשה משרתת אך ורק למניעת קראקים.

FIFA16PC

השירות היה בשימוש EA בעבר עם מספר משחקים, כמו FIFA ו-Dragon Age: Inqusisition. למרות שהשירות לא משבית את קיומם של עותקים פרוצים, הוא דורש תעוזה טכנית ודוחה את תהליך הפריצה לזמן מה, לאחר שהעניין במשחק כבר דעך. FIFA 15 לדוגמה, יצא ב-2014, אך גרסה פרוצה עלתה לרשת רק יותר משישה חודשים אחרי ההשקה. משחקי מחשב מאז ומתמיד נפרצו, מיד עם שחרורם, לפעמים אף לפני, ולכן אנחנו חוזים בשירות שהוא חסר תקדים.

Just Cause 3 - Gamepro

אותה התקדמות בטכנולוגיות DRM הובילה את מייסד פורום הקראקים הסיני, 3DM, קבוצת פריצות ידועה לשמצה, להודות בכך שאנחנו לא נראה משחק מחשב פרוץ לפני שיחלפו שנתיים שלמות מאז שהושק. משחקים כמו FIFA 16 ו-Just Cause 3, הם חלק מהמשחקים שלא נפרצו, ועל האחרון, 3DM הגיבה:

לאחרונה, אנשים רבים שאלו לגבי קראקים ל-"Just Cause 3", אז הנה תשובה מרוכזת לשאלה זו. השלב האחרון קשה מדי, וג'וּן (פורץ) כמעט ויתר, אך ברביעי האחרון עודדתי אותו להמשיך,

דבריה של ראש 3DM שהולכת לפי השם "Bird Sister", לפי תרגום של TorrentFreak.

אני עדיין מאמינה שאת המשחק הזה עוד ניתן לפרוץ. אך לפי טרנדים בפיתוח של טכנולוגיית הצפנה, אני חוששת כי בתוך שנתיים לא יהיו יותר משחקים פרוצים לשחק בעולם.

השיטות של דנובו רק השתפרו, כך טוען מנהל השיווק תומס גובלס, שאמר ל-Eurogamer שיותר ויותר מפיצות שמות לב לכך וחלקן אפילו שוקלות לשחרר משחקים אקסלוסיביים של קונסולות, למחשב.

PC

אם אכן לא תהיה פיראטיות, או לפחות דעיכה משמעותית בעוד שנתיים כפי שנאמר, לפלטפורמת המחשב זה לא יזיק, אולי נראה יחס טוב יותר מצד מפיצות כמו יוביסופט ורוקסטאר כלפיה.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
13 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

רק לקבוצה הזאת קשה, יש עוד מלא קבוצות שפרצו את Just cause 3 חמש שעות אחרי השחרור

הדמו צריך להיות דבר יותר שכיח אם זה באמת יקרה

הפיראטיות שתמיד פגעה בשחקני הpc מתקרבת לסיומה.
בניגוד למה שחושבים, פיראטיות ממש לא עזרה למכירות ורוב הגנבים שגנבו משחקים לא קנו אותו אחר כך. הם גם יאמרו שמי שגונב לא יקנה אף פעם. זה טעות, למי שיש כסף למחשב יש גם כסף לקניית משחקים. לא בכל משחק צריך לשחק.
אבל בכל מצב קונסולות עדיפות 🙂

אם רק היה ניתן לחבר מקלדת ועכבר הייתי קונה את שתי הקונסולות

אין בעיה. אבל לפחות שלכל המשחקים יהיה דמו לפני שהוא יוצא כדי לבחון אותו. לא חוכמה העיקר לגבות מחיר מלא על משחקים שבורים

כיום יש יוטיוב, ומלא יוטיוברים שמראים ומסברים על משחקים, ואף מקליטים גיים פליי. ולפי זה אפשר להתרשם או לא להתרשם מהמשחק.

לרוב היוטיוברים יש מחשבים חזקים. וכמעט ואין כאלה שמעלים סרטון על הגדרות מינימום למשחק. חוץ מזה שאין חכם כבעל ניסיון ועל מראה עניים. לי אישית יש משחקים שאני לא אוהב לשחק בהם כי הם לא כיפיים בעליל אבל לראות אותם ביוטיוב זה סיפור אחר זה כמו סרט.
לכן צריך דמואים מספיק לחצי שעה לראות מי מה מו וככה המפתחים יקבלו חוות דעת ולשם שינוי נזכה למשחקים אפויים שניתן לאכול 😉

כן בסדר. גם שלום עולמי יהיה בעוד שנתיים, ובני האדם יקימו מושבה על מאדים.
בנקים וממשלות עדיין נפרצים על ידי האקרים, אבל משחקים כבר לא. בטח.

אם מי שהיה אומר את זה שעוד שנתיים לא יהיו פריצות היו המפתחים הייתי מסכים אתך, אבל מי שאמר את זה היו ההאקרים שאחראים על הפריצות.
גם אני פקפקתי בכתבה, ולכן הלכתי ובדקתי כמה אתרי הורדות שאני מכיר מהתקופה הפיראטית שלי. אין פריצה לjust cause 3, וההאקרים אומרים "זה ייקח הרבה זמן, זה דנובו"

אבל מה שהם לא מבינים זה את הכמות כסף שהם יפסידו.
המון אנשים פורצים משחקים לנסות אותם כי כיום בקושי יש דמואים והם רוצים לדעת איך המשחק.

כיום כבר לא צריך להוריד משחק כדי לראות איך ואז להחליט האם לקנות או לא.
כיום יש יוטיוב, ויש מלא יוטיוברים שמסבירים על המשחק, ואף מקלטים גיים פליי ומראים את המשחק. ולפי זה אפשר להחליט האם לקנות משחק או לא לקנות.
ואני בעד שתפסק לתמיד תופעה הפירטיות של משחקים.

כן אבל אתה רוצה לדעת איך הוא עובד על המחשב "שלך" !!!!
בקונסולות הטענה שלך נכונה אבל דווקא שם יש יותר דמואים!

אם יהיה יותר משחקים למחשב אז סבבה