הידאו קוג'ימה פתח סטודיו עצמאי חדש, נמצא בשיתוף פעולה עם סוני

Kojimaandps4

זה רשמי: לאחר הגירושין הלא נעימים של הידאו קוג'ימה, הפנומן מאחורי סדרת Metal Gear Solid מקונאמי. המשחק הראשון של הסטודיו העצמאי שלו שמורכב מכאלו שעבדו איתו גם בקונאמי, יגיע אך ורק ל-Playstation 4 ולמחשב.

הידאו קוג'ימה תמיד היה שם חם בעולם הגיימינג, אך הימים האחרונים היו מעניינים במיוחד בעלילותיו של הפנומן היפני. קצת לפני שחרורו של Metal Gear Solid V, קרה פיצוץ בין קוג'ימה וקונאמי שהוביל להליך גירושין לא נעים בכלל, בו הוסר שמו של קוג'ימה מעטיפת Metal Gear Solid V ונבצר ממנו להגיע לטקס פרסי המשחקים ללקיחת הפרס שהוענק למשחק בגלל שהוא עדיין היה תחת חוזה וקונאמי אמרו שהגעתו לטקס תגרור תגובה משפטית. לפני כמה ימים הותר החוזה, וקוג'ימה לא מבזבז זמן וכבר פתח את האולפן שלו מחדש עם כמה עובדים שהיו איתו גם בימי האולפן בקונאמי.

Hideo Kojima Is Working With Sony On A PS4 Console Exclusive [Update]

מי שקפצה על המציאה הייתה סוני, שדאגה לספח לעצמה את האולפן העצמאי החדש-ישן של קוג'ימה.  מה זה אומר? האולפן עדיין עצמאי ולסוני אין בעלות עליו, אך החיבור בין הצדדים יתבטא בכך שהמשחק הראשון מהסטודיו ישוחרר בלעדית ל-Playstation 4 ולמחשב בלבד. המשחק יתחיל סדרה חדשה, ולא יהיה קשור לאף פרוייקט קודם של הידאו קוג'ימה.

המשחק אמנם לא יהיה בלעדי לגמרי ל-Playstation 4, אך עצם אי הגעתו ל-Xbox One עלולה לפגוע במיקרוסופט בצורה קשה, אפשר להעריך שהתשובה של מיקרוסופט לשיתוף הפעולה המפתיע תגיע בקרוב, השאלה הגדולה היא האם התשובה תהיה מספקת.

Hideo Kojima Is Working With Sony On A PS4 Console Exclusive [Update]

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

טוב לפחות שמגיע גם למחשב!

שהיה לו בהצלחה אולי עדיין יש סיכוי שנראה את SILENT HILLS!
ושיתוף פעולה עם הבמאי המקסיקני גיירמו דל-טורו