יורש רוחני וחדש ל-STALKER נראה ריאליסטי ומבטיח

escape-from-tarkov-gameplay

איך שלא תסתכלו על המשחק הזה, STALKER פשוט צועק שם: "זה אני רק בשם אחר". הפיתוח של Battlestate Games, האולפן הרוסי מסנט פטרסבורג, מצטרף לעוד כמה מהפיתוחים שמושפעים ישירות מהסדרה שהופסקה.

"Escape From Tarkov" מוגדר כמשחק MMO הארדקור מונע סיפור, שעלילתו מתרחשת בעיר הרוסית Tarkov, שמשום מה נאטמה על ידי הרשויות, והיום היא מהווה שדה קרב הרוס מוצף על ידי חברות צבאיות פרטיות ופושטים מקומיים.

Escape_From_Tarkov- Escape_From_Tarkov

המשחק הוא בבסיסו משחק FPS שמשלב הישרדות ואלמנטים של משחקי תפקידים (RPG) וכיאה לכך, ניתן לראות בסרטון החדש שיש בו מערכת "ביזה ומלאי" ושוב, שימו לב כמה שזה נראה דומה ל- STALKER:

הסרטון הנ"ל נועד להדגים כמה מהיבטים הפחות עתירי האקשן של המשחק כמו ניהול מלאי, שינוי נשק, ואינטראקציה של השחקן עם הסביבה. אם אתם רוצים לצפות קצת יותר באקשן של המשחק, החברה שחררה בחודש שעבר טריילר מיוחד בשבילכם:

המשחק נמצא כרגע בשלב הקדם-אלפא שלו (PC), ולמרות זאת הוא נראה מרשים מאוד גרפית. בטא למשחק צפויה להגיע במהלך 2016, כדאי לעקוב באתר השרמי של החברה: escapefromtarkov.com.

[divider]

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

משחק מעולה שעל פיתוחו עומדת חברה מעולה, אם מישהו רוצה לנסות משחק שלה מאוד מצליח תרשמו contract wars בפייסבוק. לא תאמינו מה תגלו.
ללא ספק עתיד ורוד, החברה הולכת עד הסוף עם המשחקים שהיא מפתחת.

הסרטון הראשון יצא לפני חודש שראיתי אותו התלהבתי מאוד זה מתי שאף אחד לא ידע על המשחק

looks cool!

נראה טוב

משחק חיה יש עוד פרטים שצריך להוסיף לכתבה http://wccftech.com/escape-from-tarkov-may-be-coming-to-consoles-new-stunning-screenshots-released/