Star Wars Battlefront: הטרגדיה המשעשעת של לוק סקייווקר

RIP Luke Skywalker Crushed to Death on Hoth

מותו הטראגי של לוק סקייווקר בסרטון חדש, הפך לויראלי ברשת וצבר למעלה מ- 2 מיליון צפיות בתוך יומיים

הבטא של Star Wars Battlefront בעיצומה וסרטוני גיימפליי רבים מוצאים את דרכם ליוטיוב, כיאה לבטא פתוחה לכולם. לצד כל הסרטונים הסטנדרטיים שגיימרים העלו ומציגים קטעי משחקיות שלהם, דווקא סרטון אחד קצרצר, משעשע וגדול, זוכה במיליוני צפיות.

מי שהתנסה בבטא כבר יודע שאתם יכולים לשחק כמורד או קיסר, אבל אתם יכולים גם לשחק כ"גיבור" קלאסי של מלחמת הכוכבים כמו לוק סקייווקר או דארת' ויידר (שהתגלה בסדרט החמישי כאביו של לוק, אנאקין סקייווקר), אותם תמצאו במוד רב המשתתפים (40 שחקנים) Walker Assault במפת Hoth. למרות שזה אמור לתת לך תחושה של כוח, כאשר אתה נכנס לתוך הנעליים של אחד הגיבורים במשחק, במקרה הזה, זה לא אומר שאתה בלתי מנוצח לחלוטין:

הבטא של באטלפרונט מסתמנת כסיפור הצלחה עם התאמה כמעט חלקה לכל הפלטפורמות ושביעות רצון שמדווחים עליה מעריצים ברשת. הבטא תסתיים מחר בלילה, כך שיש לכם עוד קצת זמן להתנסות בה ולהנות ממשחק מלחמת הכוכבים הבא, שיושק רשמית ב-20 בנובמבר, כחודש לפני הקרנת הבכורה של הפרק הבא בסאגת מלחמת הכוכבים- Star Wars: The Force Awakens.

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הגראפיקה פשוט מדהימה, המשחק יוצר אווירה שגורמת לי להרגיש כאילו אני זוכה להשתתף בקרב מהסרטים והמשחקיות פשוטה וכיפית.
אבל אני דואג שמה המשחקיות מופשטת יתר על המידה. אני מבין שזו החלטה מודעת כדי למשוך שחקנים שמעריצים את מלחמת הכוכבים אבל לא משקיעים במשחקים, אבל הייתה לי הרגשה שהמשחק יותר מדי casual.

המשחק נראה מצוין! והסרטון חזק!

סרטון אדיר! הפסקול שהוא שם ברקע עם העצירה של המוסיקה עושה את כל הסרטון

איך זה ש BATTLEFRONT עובד לי על המחשב חלק בלי שום בעיה למרות הגראפיקה. ו GTA 5 עם כל הבעיות הידועות ? השאלה שלי בעצם האם GTA 5 היה יכול לעבוד חלק גם כן אם לא היו לו באגים או שמדובר במשהו אחר לחלוטין מבחינת גראפיקה ?

ענקקק!