שמועה: ‘Far Cry: Sigma’ נמצא בפיתוח

Far Cry Sigma

האם יוביסופט מתכוונת להחזיר (שוב) לחיים את פאר-קריי המקורי בגרסה מחודשת? משחק בשם ‘Far Cry: Sigma’ נרשם בבסיס הנתונים של סטים

מאז שחרורו של 'פאר קריי 4' והרחבותיו, חברת יוביסופט שומרת על שתיקה רועמת בכל מה שקשור לעתיד הסדרה, למרות שברור לכולנו שהסדרה כאן להישאר ושכותרים חדשים ימשיכו להגיע (Far Cry 5?), אך באופן רשמי, אין כרגע חדש.

משתמש neogaf גילה כי בבסיס הנתונים של סטים, מסתתר משחק אלמוני (שמספרו 371660) שבשעות האחרונות שונה שמו ל-‘Far Cry: Sigma’. מה זה פאר קריי סיגמא? בשלב זה אפשר רק להתחיל את לחמם את יציע הספקולציות.

פאר קריי סיגמא

חידוש או ספין אוף?

מאחר ויוביסופט היא חברת ענק שפועלת על פי לוח זמנים ותכנון מראש כמה שנים קדימה, כנראה שלא מדובר במשחק חדש בסדרה, כי לא כך נחשפים כותרים חדשים, וגם אם נניח שכן, באופן מסורתי זה קורה בחודשים מאי-יוני של השנה, מספר חודשים לפני שחרורם בסוף שנה.

מה שכן אפשר לנחש מהרישום בסטים זה שאולי מדובר בגרסת PC מחודשת למשחק פאר-קריי המקורי (הפיתוח הראשון של קרייטק, יוצרת סדרת קרייסיס), או אולי גם לקונסולות הנוכחיות, שכן, גרסה מחודשת למשחק המקורי בשם Far Cry Classic שוחררה לקונסולות דור קודם בתחילת שנה שעברה.

Far Cry 3: Blood Dragon - הספין אוף האחרון
Far Cry 3: Blood Dragon – הספין אוף האחרון

ייתכן גם כי מתוכננת לה בשקט גרסה מחודשת לפורט האקסבוקס מ-2005 שנקרא "Far Cry Instincts", ואם חושבים על זה, לא נופתע אם יוביסופט תודיע על משחק ספין אוף חדש בסדרה, בדומה ל-Blood Dragon.

באותו ענין, יוביסופט עדכנה פוסט בפורום שלה שבו נכתב שהחל מיום שלישי הקרוב, ה-6 באוקטובר,2015, היא תוריד את השאלטר של כמה משחקים ישנים, כך שמצב האונליין במשחקים אלה, לא יעבוד. אחד מהם הוא פאר קריי הראשון.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

סיימון
https://www.ubisoft.com/en-GB/
!!Far Cry Primal

עובדים על זה 🙂

אני ממש התאכזבתי מ ubisoft
Far cry 4, ass unity
שני משחקי המשך שפחות מוצלחים מהמשחקים שבאו לפניהם בסדרה
ירד לי החשק לשחק כבר עוד פעם באלו
יותר כיף היה rayman legends

3
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x