מיקרוסופט: "ההשקה של Fallout 4 לא תיפגע בטומב ריידר"

Xbox One 111

Fallout 4 ישוחרר באותו יום שהאקסלוסיבי של מיקרוסופט, Rise of the Tomb Raider ינחת. בחברה לא מודאגים והיו רוצים שתקנו את שניהם

חודש הבא שיחל בשבוע הבא הולך להיות החודש החזק והלוהט ביותר של השנה בתחום הגיימינג. משחקים גדולים ישוחררו בו ושניים מהם צפויים לצאת בדיוק באותו היום, 10 בנובמבר. Rise of the Tomb Raider האקסלוסיבי לאקסבוקס וכמובן Fallout 4, אחד המשחקים היותר מצופים של השנה.

Rise Of The Tomb Raider PS4 release date

בראיון לערוץ הגיימינג Kinda Funny Games, טוען ארון גרינברג, מנהל השיווק של אקסבוקס, כי ההשקה הצמודה של שני המשחקים לא צפויה להשפיע על המכירות של אחד מהם, והוא לא צופה קניבליזציה מצד Fallout 4, שגם ישוחרר לאקסבוקס.

חודש נובמבר עמוס במשחקים מעולים ולכל משחק יש את הקהל שלו, אם זה קול אוף דיוטי או מלחמת הכוכבים, פולאאוט 4 או טומב ריידר…אנחנו מאוד בטוחים בטומב ריידר ולא חוששים שהמכירות יושפעו לרעה בגלל העיתוי של ההשקה

2877038-fallout_4

הראיון ממשיך עם דיון על תקופת הקריסמס והמשחקים האחרים שצפויים לצאת בתקופה זו ואתם מוזמנים לצפות ולהאזין לראיון המלא כאן.

לי נותר רק להמר באופן כמעט וודאי שבחודש הבא, כל אחד מאיתנו ישחק באיזשהו משחק חדש.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
8 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני חושב שיפגע להם במכירות בגלל שיוצאים מלא משחקים טובים החודש
משחק כזה שרק הסינגל מעניין בו עדיף לחכות שירד לו המחיר ואז לקנות.

עלק "FALLOUT4 לא יפריע". הם לא מבינים שזהו משחק ההמשך לאחד מסדרות המשחקים המצליחות ביותר בכול הזמנים עם אינסוף בחירות,עולם פתוח עצום ומערכות תפקידים מדהימות?
באמת קשה לי להבין איך משחק טוב שהוא "אקסלוסיבי" לאקס בוקס יצליח לנצח משחק שכרגע שובר את שיאי המחירות בסטים וזמין לשלושת הפלטפורומות הנוכחיות
והולך כנראה להיות המשחק הטוב ביותר בכול הזמנים. וזה לא הכול גם החלק האחרון של starcraft 2 יוצא ולשני אלו יש ציפייה וקהל מעריצים יותר כבדים מאשר רק שחקני XBOX שמשחקים משחק שגם יצא לשאר הפלטפורמות בזמנים שונים.
אם TOMB RAIDER היה יוצא גם לשאר הפלטפורמות אז כן הוא היה יכול להימכר אבל כשזה ככה זה בחיים לא יצליח לנצח את שני אלו.

טומב ריידר יוצא לשאר הפלטפורמות. הוא אקסלוסיבי זמני לאקסבוקס

בלעדי עד ה-30/3/16
אז הוא יוצא ל-PS4 והבנתי שעושים גירסה גם ל-PS3

וואו מלא זמן. איפה ראית את התאריך הזה?

באתרים בריטים למרות שבאמזון רשום 31/12/16

שים לב שלום שבאמזון תמיד מציינים את היום האחרון בשנה, למשחקים שאין להם תאריך מדויק

רשמתי "אקסלוסיבי" כי זה ברור שהוא יוצא לשאר הפלטפורמות אבל בהבדלי ענק שיורידו בהרבה את המחירות לכן מה שאמרתי זה שאם המשחק הזה היה יוצא מראש לכול הפלטפורמות אז הוא היה יכול להימכר אבל כזה ככה אין לו שום סיכוי.