Football Manager 2016 נחשף

 

Football-Manager-2016--Announced

פגרת הנבחרת תמה, מועדונים חוזרים לשחק בליגה, ופנינו מועדות לעבר Football Manager. הפעם בצהוב, המשחק לעונת 2015/16 נחשף:

באופן אישי, הייתי מעדיף שהמשחק ייצא טיפה יותר מוקדם, שאוכל להתחיל קמפיין ולשרוף עליו את הזמן בחג הסוכות הקרוב, אך כנראה שאיאלץ להסתפק בפיפ"א 16 שייצא ב-24 החודש, כמובן במידה והדואר יתפקד כראוי, אני די בטוח שלא, אבל תקוות קיימות. אז כנראה שאת ההתמכרות שלי למשחק הזה אדחה ל-13 בנובמבר, תאריך היציאה שנקבע ל-Football Manager 2016, בפרק הזמן הזה, עד שייצא המשחק, אשתדל ללמוד מהטעויות של רוני לוי ולפתוח ברגל ימין.

למרות שהמשחק ייצא רשמית בעוד כחודשיים, כבכל שנה, תתקיים בטא שבועיים לפני תאריך היציאה, כך שמי שהזמין לפני היציאה, יוכל להתחיל לשחק מוקדם.

Football Manager 2016 יגיע אלינו עם כל השיפורים, העדכונים והשינויים המובנים מאליהם, וגם עם תוספות מרעננות ומעניינות. בראש הרשימה: יצירת מועדון. מצב משחק חדש הנותן לשחקן בפעם הראשונה בסדרה ליצור מועדון משלו. ב-"Create-A-Club" ניתן שם למועדון חדש שנולד, נוסיף שחקנים עם השמות שלנו, נערוך את תוכן הליבה של המועדון וגם את הצבעים המזוהים איתו. ולמי שרוצה להיכנס יותר לפרטים, עוד פיצ'ר חדש שנראה במשחק יהיה האפשרות לערוך את מראה המאמן על הקו, לבוש, גובה, משקל, סגנון וצבע השיער, גוון צבע עור ועוד.

football-manager-2016-player info

מצב משחק חדש נוסף הינו 'פנטזי דראפט', במצב זה עד 32 שחקנים ייבנו סגל שחקנים מאפס, זאת אומרת יבנו את הקבוצה עליה הם חולמים עם תקציב שניתן מראש, וייכנסו לליגה בה יתמודדו אחד מול השני ראש בראש.

ובחזרה למצב הקריירה שאליו אנחנו כל כך רגילים ומכורים. בכל סיום מחזור ליגה תהיה חבילת תקצירים שתכלול את האירועים המשמעותיים במשחקי המפעל בו השחקן או אחרים משחקים כדי להתעדכן במה שקורה בעולם הסובב.

Sports Interactive המפתחת ביחד עם שותפתה Prozone Sports העוסקת בסיפוק סטטיסטיקה במשחקי הכדורגל שדרגו משמעותית את כלי ניתוח המשחק, עם הוספה של פונקציות שימושיות ההופכות את הניתוח בולט ונוח יותר לשימוש.

גם השנה יוצר המצבים הנייחים מתחזק, והיוצר העוצמתי והקל לתפעול ב-Football Manager 2016 יאפשר למנג'רים ליצור מספר רוטינות לשימוש במצבים נייחים בטקטיקות השונות, עם שיוך רוטינה לשחקנים הספציפיים שלוקחים את המצבים הנייחים, אופציות חדשות לשמירה האזורית ועוד הרבה.

football-manager-2016-delivers-create-a-club-mode

וגם באשר לעיתונות כמו כל שנה נוספות שאלות חדשות, הפעם יותר מתעסקים בהרחבה חכמה יותר, עם שיחות בעלות קונטקסט בין שאלות ותשובות. ובטופ: מנג'רים ללא משרה יוכלו להיעזר בריאיונות לתקשורת כדי לחזור חזרה למשחק.

מצב המשחק Football Manager Classic מחליף שם ל-"Touch", עקב השימוש שלו על מכשירי המסך מגע, טאבלטים, טלפונים חכמים ועוד, ואלו יהיו מסונכרנים זה עם זה, יהיה ניתן להעביר את השמירה מגרסה לגרסה בעזרת שירות הענן כך שנתחיל קמפיין על הטאבלט עד שתיגמר הסוללה, נמשיך בטלפון וכשנגיע הביתה נוכל לשחק במחשב.

מי כמוני זוכר את הבטא של השנה הקודמת, כשרבים משחקני ההרכב שלי נפצעו בכל זמן נתון, על כר הדשא או סתם באימון. Sports Interactive שעבדה עם מספר פיזיותרפיסטים, רופאים, וארגונים הקשורים לנושא, כדי להבטיח את הריאליזם בטיפול בפציעות ב-Football Manager 2016. אך באותה נשימה, אין זה אומר שיהיו פחות פציעות, אלא שאם אכן יש פציעה, היא תטופל ותתפתח בדומה למה שקורה היום בעולם. שחקנים ייפצעו במהלך משחקים, ובעוד שנוספו עוד סוגי פציעות, תהיה הבחנה ממשית בין מצב השחקן לכמה שהוא חד במשחקים.

עוד תוספות ועדכונים הכוללים יצירת רשימה של אנשי צוות מבוקשים, תנועת המנג'ר והצוות, תיקונים בבקשות להנהלה, שיפוץ בחלון 'ביטחון ההנהלה', שיחות קבוצתיות בעלות הקשר, חוקי מפעלים מעודכנים, מידע על הסגל, מודול כלכלי משופר, בינה מלאכותית טובה יותר בהעברות שחקנים ובחירתם במשחקים, אפשרויות חדשות בנוגע לרשתות חברתיות, ועוד המון.

כל זאת נקבל בנובמבר עם Football Manager 2016.

 

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מה עשו למשחק הזה פעם היה פשוט וכיף
סיבכו לנו את החיים עם ים של שטויות