ויהי חושך: Cities: Skylines – After Dark יצאה

skylines

ההרחבה הראשונה למשחק בניית הערים של פראדוקס שוחררה, ויש לה טריילר השקה נהדר.

הפיצ’ר המרכזי בהרחבה זו הוא ללא ספק דבר שהיה חסר בעולם החי של Cities Skylines, מחזור היום והלילה. הלילה משנה את העיר ומשפיע על תושביה במגוון דרכים, התנועה פחות כבדה וניתן לראות שמי שכן נוסע – נוסע לאט יותר, במקומות העבודה היעילות פחותה גם היא מה שעוד מקל על התנועה ברחובות העיר. וטיפ קטן למקרה שלא ידעתם – הפיצ’ר הזה מגיע בעדכון לכל בעלי המשחק, בלי קשר לקניית ההרחבה!

אנשים בזמנם הפנוי אוהבים לבלות, ולכן סקייליינס נזקק לתוספת נחמדה בנושא. אזורי המסחר בעיר יכולים להתמקד בפעילויות עבור הציבור המבלה בשעות הלילה, בשעות אלו הם מאוד פעילים, אך עם זאת, אזורי המסחר פועלים כרגיל לאורך היום. גם חוף הים, מי כמונו הישראלים יודעים, שחוף ים יכול להוות המון דברים, ובעיקר כיף גדול, ולכן ברים, מסעדות, מרינה קטנה ודיג על קו החוף גם הם נכללים בהרחבה החדשה.

AFTER DARK

השירותים בעיר הורחבו, מעתה פושעים בעיר לא ייעלמו כאילו לא היו, אלא יילקחו לבית כלא ממבני המשטרה ברחבי העיר. שירות חדש לתושבי העיר בתחבורה הציבורית יהיה התוספת של מוניות אשר יעזרו לתושבים ולתיירים לטייל בתחומי העיר. פרט שנדרש מקולוסל אורדר להוסיף למשחק בערך מאז יציאתו, שדה תעופה גדול, נוסף גם כן, שדה התעופה הבינלאומי החדש במשחק גדול בהרבה מן השדה הקטן, והוא נותן להרבה יותר תנועה לעבור בו, והוא מגיע עם תחנת מטרו מובנית.

מעריצי המשחק רצו גם כבישים המוגדרים לאוטובוסים ושבילי אופניים, והם קיבלו. שבילים לאופניים בלבד נותנים לאזרחים אלטרנטיבה מהירה יותר להליכה, ונתיבי האוטובוס יכולים לשמש ככלי עזר לתחבורה הציבורית לעבוד חלק יותר.

בהרחבה אתם תגלו אפשרויות נפלאות לייעול העיר בשלל דרכים, ולהלן טריילר ההשקה המלווה בפיוט:

עוד לא הספקתם ליהנות מההרחבה? היא זמינה כבר עכשיו עבור 14.99$ בסטים וחנויות דיגיטליות שונות.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות