קונאמי: "PES יעקוף את FIFA בשנים הקרובות"

will-pro-evolution-soccer-2016-BEAT FIFA 16

בקונאמי מסתכלים קדימה ורואים עתיד ורוד יותר בו סדרת פרו אבולושן חוזרת לימי הזוהר ומשאירה אבק לפיפ"א

השבוע שוחרר 'פרו אבולושן 2016', משחק הכדורגל השנתי של קונאמי ועל פי המבקרים שמעמידים את המשחק עם ציון ממוצע גבוה של 87/100, מדובר בעוד התקדמות ושיפור לזיכיון PES.

אדם בהאטי, מנהל PES אירופה התראיין למגזין הבריטי MCV שבו שיתף את חזונו להחזרת זיכיון Pro Evolution Soccer של קונאמי לימי הזוהר שלה. המצב כרגע שידוע לכל הוא שסדרת פיפ"א של EA היא המלכה הבלתי מעורערת של משחקי הכדורגל, מזה מספר שנים, אך בהאטי טוען שזה ענין זמני ו-PES הולך להיות בשנים הקרובות המלך החדש של הז'אנר.

אנחנו בהחלט מדביקים את פיפ"א. אנחנו חייבים לשמור על סגירת הפערים. בתוך כמה שנים אנחנו נוביל שוב באופן ברור…אבל אנחנו צריכים לשכנע הרבה אנשים.

בהאטי מתכוון לכך שזה מאוד קשה לשכנע את האנשים, קרי, הגיימרים ובעיקר את מעריצי פיפ"א ש'פרו אבולושן' עובר שינויים ועם הראש קדימה לעתיד ורוד יותר, אחרי תקופה שנחשב לאנדרדוג. הוא המשיך ואמר שיש דברים שהם מחוץ לשליטתה הישירה, ובכלל זה כמובן המותג פיפ"א והרישיון, וכן זכויות לרבים מהאצטדיונים והטורנירים. אבל במונחים של מצגת ואפקטים חזותיים (בזכות המנוע הגרפי FOX עליו מבוסס גם MGS V), הוא שואף לכך שיהיו מובילים בתעשייה.

פרו אבולושן 2016

אחד ההבדלים הגדולים ביותר בין FIFA 16 ל-PES 2016 השנה הוא קבוצות הנשים, בפעם הראשונה בהיסטוריה של הזיכיון, אך זה לא מה שיקבע ויעשה את ההבדל בין שני המשחקים. בשבוע הבא ינחת כאן FIFA 16 (דמו כאן) ויהיה מענין לראות איך יתקבל על-ידי המבקרים, אך בעיקר על-ידי השחקנים.

מה דעתכם, יש ל-PES סיכוי להחזיר עטרה ליושנה ולעקוף את פיפ"א? שתפו אותנו בתגובות!

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
11 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

איזה כתבה מצחיקה pes בחיים לא יעבור את פיפא

עד שלא יסדרו את השרתים של המשחק אני לא חוזר לשחק pes אני לא מוכן לשחק עם לאגים

עד שלקונאמי לא יהיו רישיונות נוספים אין מה להתחיל לדבר בכלל על להדביק את הפער. לא יודע מה איתכם אבל אני פריק של מציאות ושל אותנתיות, לא רק של הגיימפליי עצמו. כל החבילה. זה שאין את צ'לסי, ארסנל, סיטי ועוד זה אחד, אבל מה עם איצטדיונים? קאמפ-נואו, הברנבאו.. הבסיס של הבסיס. לא, בואו נשחק ב"איצטדיון קונאמי"…

כשחקן פרו וותיק מימי ISS / WINNING ELEVEN עברתי לפיפ"א (חזרתי בגדול מאז העזיבה ב-2004).. עם המשחק המזעזע שיצא ב-2014.. כבר שנתיים פיפ"א משתין על פרו הישן והטוב שלא יחזור להיות כמו פעם.. אכזבה..

Eldar Malki איזה באג יש בתגובות?

אני לא מסכים
אני אישית משחק פרו מ2009 ואני חייב להודות ש2014 ואולי 2010 הם היחידים שנכשלו כי הם ניסו ל ש נ ו ת

הם מנסים דברים חדשים ולפעמים הם טועים.לא כמו פיפא שמשאירים את אותו הדבר ועושים שינויים קטנים במשחקיות ויותר משנים בחיצוניות.קבוצות ועוד שטויות כמו פרייס ריינג'ס-כמו כן פרו 15 מעולה! הוא נחשב למשחק מצוין! אני לא יודע מאיפה אתה מביא את העובדה שהוא לא היה טוב..אני אהבתי אותו עד מאוד! והוא שינוי ענק מ2014 שנכשל.הם לומדים.ומשנים המון.ואני בתור אחד שכבר כרגע משחק פרו 16 על המחשב שלי אומר לך שהוא מדהים הם שינו כלכך הרבה במייקלאב ובמיוחד במצב האהוב עליי מאסטר ליג שהוא פשוט תענוג מטורף ואם תרכוש את הפרו לקונסולות הדור הבא אפילו יותר תהנה.השנה פרו עשו טעות אחת והיא לזלזל בשחקני המחשב עם פורט די ירוד.אבל חוץ מזה! המשחק מדהים ומהנה ואני רואה את עצמי משחק שעות במצבים הרבים שלו 🙂

המשתנה הגדול שהוא מדבר עליו בכתבה זה האנשים, "הגיימרים". קונאמי צריכה לעבוד קשה בשביל לשכנע שחקנים של פיפ"א לעבור לפרו.

מאוד קשה אחי אתה לא מבין כמה חברים שלי שהיו אנטי פיפא עברו לפיפא ולא מוכנים לשמוע על הפרו בצחוק
יהיה להם קשה מאוד

לא יהיה קל בכלל זה בטוח, אבל בקונאמי לא מרימים ידיים וזה טוב

אני לא מסכים.
יש באג בתגובות פה אצלי אז אתה מוזמן לראות את דעתי בתגובות הרגילות של האתר למטה 🙂

התחלתי בפיפא כמו כולם עד 2004 אז עברתי ל-PES
במשך עשור הייתי בפרו עד 2014
מאז אני בפיפא
הפרו 14 היה מתחת לכל ביקורת אחרי חודש עלה 9.90 בכל חנות בחו"ל כנ"ל גם ה-15 שאפילו חולק חינם למנויי הפלוס בסוני
אני מבטיח לכם שה-16 גם יהיה כזה.
על כל עותק של פרו נמכרים 12 עותקים של פיפא
פעם הפרו היה חוצה את רף ה-8 מיליון במכירות בהזמנה מוקדמת
היום בקושי מגרד את המיליון וחצי במכירות כלליות
הרסו לנו את המשחקיות שהייתה שם דבר במשחק הזה
זכויות לא צריך, רק משחקיות טובה
הפיפא היום מספק את שניהם.

11
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x