צפו בכישורי ההתגנבות של לארה קרופט בטומב ריידר הבא

Rise of the Tomb Raider STEALTH

סרטון הדגמה חדש למשחק טומב ריידר הבא מציג את כישורי ההתגנבות של לארה קרופט

זוכרים את סרטון הגיימפליי שנחשף בתערוכת גיימסקום 2015  שהציג את ה-"Guerrilla Combat", מערכת הקרב שמאפשרת ללארה קרופט להרוג אויבים במגוון דרכים? מיקרוסופט ספגה אחרי הסרטון ההוא כמה ביקורות על כך שלארה שלנו היא מכונת הרג קרירה שעושה שימוש בנשקים בעיקר על מנת להרוג.

מיקרוסופט הקשיבה לביקורות ופרסמה הדגמת משחק חדשה המציגה את אותה משימה, אך מבליטה את "כישורי התגנבות בחסות החשכה" של לארה. חלק מכישורים אלה כוללים התגנבות דרך בניינים, הסחת אויבים על ידי זריקת חפצים וירי בקשת, טיפוס על מבנים כדי להימנע מלהיראות ובעיקר נסיון להתקדם במשחק בלי להרוג. צפו בגרסת ההתגנבות של ההדגמה מגיימסקום:

Rise of the Tomb Raider נחשף לראשונה בתערוכת E3 2014 והוא המשחק הבא בסדרת טומב ריידר. "עלייתה של טומב ריידר" הוא שמחק בלעדי אך לזמן מוגבל לקונסולת ה-Xbox On, אך בחודש שעבר הודיעה Square Enix שהמשחק ישוחרר גם למחשב בתחילת שנה הבאה, אולם לא נמסר תאריך ספציפי. ל-PS4 הוא ישוחרר אחרון וזה יקרה בתקופת החגים 2016.

Rise of the Tomb Raider ישוחרר בלעדית ל-Xbox One ו-Xbox 360 ב-10 בנובמבר.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני לא מבין גם על זה שלארה הורגת אנשים מתלוננים? מה נהיה עם כל היפה נפש האלה. על GTA מישהו פותח את הפה בכלל או על mortal kombat? יאללה שיסתמו כבר נמאס לשמוע אותם