QuakeCon 2015: פרטים חדשים על Fallout 4 נחשפו

QuakeCon-2015-FALLOUT-4

בת’סדה מקיימת את ההבטחה שלה ומשתפת אותנו בפרטים חדשים על משחק התפקידים בעולם אפוקליפסי הבא, Fallout 4

הכנס השנתי “QuakeCon 2015” צפוי להסתיים מאוחר יותר היום, ואחרי התמונות החדשות שקיבלנו מהמשחק דום, משתתפים בכנס זכו למצגת בלעדית של 4 Fallout אחר הצהריים, וראש אולפני Bethesda טוד הווארד ניצל את ההזדמנות כדי לשתף כמה פרטים חדשים וחשובים על המשחק.

ראשית, שחקנים יוכלו לחקור שפע של מקומות מעניינים בכל אזור בוסטון, כולל עיר היהלום Diamond City, שנבנה על חורבותיו של פנוויי פארק, אצטדיון הבייסבול של בוסטון רד סוקס. שחקנים יוכלו לחקור גם את העיירה לקסינגטון (Lexington), כמו גם את תחנת הכוח Corvega.

Fallout 4  Dogmeat cannot be killed

רומן פה ושם, ו-F***Face

במשחק תהיה לכם אינטראקציה עם 12 עמיתים שונים שיוכלו להתלוות אליכם למסע, כולל הכלב הנאמן Dogmeat שאגב, לא יוכל למות במשחק, מר הנדי, אישה בשם פייפר, ואדם בשם פרסטון גארווי. תוכלו לקיים מערכות יחסים, רומנים לצורך הדיוק, עם עמיתים אנושיים לא משנה מאיזה מין הם.

בת’סדה בחרה למעלה מ-1,000 שמות מוקלטים שלדעתה תעשו בהם שימוש כשתבחרו את שלכם, הכוללים שמות נפוצים ואמיתיים, כמו גם שמות שבת’סדה מאמינה ששחקניה עשויים לעשות בהם שימוש, אפילו בצחוק. הדוגמא שניתנה בכנס היתה לשם F***Face (“פרצוף-תחת” אם חיפשתם תרגום) והאפשרות הזו זמינה לכם, כך שהמשחק ישתמש בשם FF בדיאלוגים ובשיחות.

Fallout4_QC2015

פריצת מסופים ומכניקת נעילה לא שונו כמעט בכלל לעומת Fallout 3 וניו וגאס, פריטי הלוטינג (פריטי ביזה) יוצגו ברשימה קטנה יותר שכבר לא ממלאת את כל המסך. תוכלו גם לבדוק את פיפ-בוי במהלך לחימה , פעולה שתשהה את הזמן, ולבצע פעולות שונות. יהיו גם קרבות גדולים יותר בין פלגי ה-NPC השונים שיילחמו על שליטה ושחקנים יוכלו לעמוד מנגד או כמובן להצטרף.

[dropcap]ב[/dropcap]אתר פיסיגיימר, שגם היו נוכחים באותה מצגת מורחבת שגם הם היו נוכחים בה, סוברים שמערכת תיקון נזקים חדשה תגיע למשחק, הם הבחינו כי מד ה-CND לא קיים:

Fallout 4 נחשף רשמית לעולם בחודש שעבר וגנב את ההצגה בתערוכת E3 2015 עם הטריילר שהוצג על במת מסיבת העיתונאים של בת’סדה. מאוחר יותר באותו חודש חשפה בת’סדה את מהדורת האספנים ואנו צפויים לשמוע עוד הרבה יותר על 4 Fallout לקראת השקתו בסוף שנה ברחבי העולם.

Fallout 4 ישוחרר ב-10 בנובמבר, 2015 למחשב, Playstation 4 ו-Xbox One.

תודה ל- DualShockers

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

פאקפייס הולך להיות מצחיק ומשעשע חחח

תודה על הפרסום

תודה רבה על המידע! מתי ישחררו את המצגת החדשה?

סביר להניח שהיא לא תשוחרר לעולם, מדובר בדמו בלעדי למבקרי קוויקון

ידליפו את זה בטוח איכשהו אני מאמין