Gears of War: Ultimate Edition הזדהב: צפו בסצנת הפתיחה

Gears of War Ultimate Edition Deluxe Version

גירס אוף וור המלוטש הזדהב וישוחרר בחודש הבא. סרטון הפתיחה וסרטון מאחורי הקלעים של הפיתוח שוחררו ונחשפה גם מהדורת דלוקס

חברת מיקרוסופט משחררת את סרטון הפתיחה של המשחק שנראה בהחלט מרשים ומעודכן גרפית, כדי להכניס אותנו לאווירה של המשחק שאחרי שהזדהב, ישוחרר בוודאות בחודש הבא:

גיר אוף וור בגרסתו המחודשת כבר זמין להורדה דיגיטלית החל מהיום, במחיר של 40 דולרים לגרסה הסטנדרטית, ומיקרוסופט חשפה גם מהדורת דלוקס במחיר של 60 דולרים. מהדורה זו תעניק לשחקנים סקינים שונים ומיוחדים לנשקים, כמו גם הדמויות של מרקוס פניקס ואהרון גריפין למצב המולטיפלייר.

מאחורי הקלעים עם המפתחים

בנוסף לסרטון הפתיחה של המשחק, שוחרר פרק נוסף בסרטוני מאחורי הקלעים עם המפתחים (סדרת סרטונים בשם "Gears of War remastering") בו מפתחי המשחק מדברים על דרך העשייה של החידוש למשחק והתשוקה שנותרה בעינה גם אחרי 9 שנים מאז שוחרר הראשון.

אחת ההערות המעניינות שמגיעה מהסרטון היא מהמפיק מייק קראמפ, שאמר שפרויקט בגודל ובהיקף של המהדורה האולטימטיבית בדרך כלל היה לוקח כ 2-3 שנים כדי להשלים. אבל The Coalition (חברת הפיתוח) סיימה את המשחק בפחות מעשרה חודשים על ידי עבודה עם "מספר שותפים שונים," הכוללים צוותים משש מדינות וארבע יבשות.

העתיד נראה עכשיו הרבה יותר ורוד למעריצי סדרת GOW אחרי שבמסיבת העיתונאים של מיקרוסופט בתערוכת E3 2015, הם לא רק קיבלו הכרזה של "Gears of War: Ultimate Edition" אלא גם הכרזה עוצמתית יותר בדמות "Gears of War 4".

Gears of War: Ultimate Edition יגיע ל-Xbox One ב-28 לאוגוסט וגרסת המחשב, שנועדה כנראה לקדם את מערכת ההפעלה המתקרבת של החברה, "Windows 10", תשוחרר במועד מאוחר יותר.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

I need this!