סדרת "Halo" מכרה עד היום 65 מיליון עותקים

Halo

אבן דרך חדשה בסדרת משחקי היריות בגוף ראשון של מיקרוסופט

במהלך כנס קומיק-קון דיווחה חברת מיקרוסופט על הישג מרשים לסדרת משחקי היריות הבלעדית שלה, "היילו" שמכרה עד היום 65 מיליון עותקים. הסדרה החלה את דרכה בשנת 2001 עם הכותר הראשון "Halo: Combat Evolved", אותו פיתחה חברת באנג'י (Destiny) ובאוקטובר הקרוב ישוחרר המשחק הבא בסדרה, Halo 5: Guardians שצפוי להוסיף עוד כמה מיליוני עותקים למאזן המכירות של הסדרה.

Halo 5 Guardians Cover Art Revealed

עוד מהדורה שתרמה למכירות הסדרה היא מהדורת מאסטר צ'יף, אוסף של משחקי "היילו" מהראשון ועד להיילו 4, תחת השם "Halo: The Master Chief Collection".

איפה CoD ו-GTA?

חברת אקטיויז'ן טוענת שכל 2 שניות נמכר עותק של משחק בסדרת קול אוף דיוטי, ולפי החישוב שלה הסדרה הכניסה עד היום למעלה מ-11 מיליארד דולר. במרץ דיווחה החברה כי הסדרה מכרה עד כה 175 מיליון עותקים, והמספר הזה צפוי לגדול משמעותית בנובמבר הקרוב, בו יצא לאוויר העולם ה-CoD השנתי הבא, בלאק אופס 3.

GTA-V-800M

סדרה אחרת שנמצאת באותה הליגה מבחינת פופולאריות היא Grand Theft Auto, שאת המספרים החזקים של GTA V אנחנו עוד זוכרים, ועד היום מכרה הסדרה כולה 185 מיליון עותקים. להבדיל מסדרת קול אוף דיוטי, משחק חדש בסדרה לא יוצא כל שנה. יש שאומרים, וטוב שכך.

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x