קומיק-קון: מצב הזומבים של "בלאק אופס 3" נחשף

Shadows of Evil ZOMBIES BO3 LOGO

אקטיויז'ן בחרה בכנס הקומיק-קון שבסן-דייגו כדי לחשוף את מצב הזומבים במשחק "בלאק אופס 3" שיחזיר אותנו ל-1940, ובנוסף היא גם חשפה רשמית את מהדורת האספנים שדלפה אתמול לרשת

אם יש תוספת משמעותית לסדרת קול אוף דיוטי בשנים האחרונות, חתומה עליה בעיקר חברה אחת- Treyarch, שמצב הזומבים ששילבה בפיתוחים שלה במשחקי הסדרה, הפכו כבר למסורת עם קהל מעריצים גדול. גם במשחקה הבא של החברה " Black Ops 3" יגיעו הזומבים במצב שנקרא "Shadows of Evil" שאמנם יישען על הנוסחה המוצלחת אך יביא איתו תוספות וחידושים מעניינים, כשהחידוש הגדול הוא התקופה, והאווירה? ביושוק.

קאסט שחקנים מבטיח

בכנס קומיק-קון שבסאן-דייגו חשפה אקטיויז'ן את מצב הזומבים במשחק הבא בו שחקני קולנוע מוכרים ידובבו את הדמויות המבוססות עליהם, ביניהם: שחקן הקולנוע ה(חצי) יהודי ג'ף גולדבלום ("היום השלישי" ו"פארק היורה"), הת'ר גרהאם ("Californication" ו"אוסטין פאוארס: המרגל שתקע אותי"), ניל מקדונו ("קפטן אמריקה"), רון פרלמן ("ילדי האנרכיה") והשחקן הוותיק רוברט פיקרדו ("מסע בין כוכבים: וויאג'ר").

הקאסט המבטיח של טריארק

למרות תקופת הפילם-נואר, ארסנל הנשקים לא יהיה מוגבל בתקופה כזו או אחרת, ומסגרת הסיפור של מצב הזומבים הוא שנת 1940, ארבע דמויות שנפגשות בנסיבות מסתוריות במטרה "לפענח סודות ולחקור עולם מאסיבי בבמצב הזומבים העמוק ביותר עד כה בסדרה".

zombie MODE in BO3

[divider]

Juggernog Collector’s Edition

במקביל לחשיפת מצב הזומבים, חשפה גם אקטיויז'ן את מהדורת האספנים , שדלפה לרשת ועליה דיווחנו אתמול בלילה. כל הפרטים שנחשפו אתמול ללא שינוי, מלבד המחיר שבאתר בסט-ביי עומד על 200 דולרים. מחיר הוגן ביותר למה שאתם מקבלים, כל-כך הוגן שכבר על פי דיווחים אזל מהמלאי תוך שעות ספורות:

  • מפת רימייק ל-“Der Riese” מהמשחק "CoD: World at War" שנקראת “The Giant".
  • קלפים פיזיים במהדורה מוגבלת.
  • Season Pass – כל ההרחבות.
  • חוברת מעוצבת עם כריכה מתכתית.
  • פסקול של המשחק Black Ops 3.
  • סקינים מיוחדים לנשקים במולטי+ חבילת Weaponized 115+ Cyborg
  • מיני בר מעוצב המכיל עד 12 פחיות
  • סט תחתיות למשקאות בעיצובים מיוחדים.

Black Ops III Juggernog Edition

להזכירכם, הבטא לבלאק אופס 3 תחל ב-19 באוגוסט לבעלי PS4 שעשו הזמנה מראש. שחקני אקסבוקס ומחשב יזכו לשחק בבטא במועד מאוחר יותר.

Call of Duty Black Ops 3 ישוחרר ב-6 לנובמבר השנה לקונסולות הראשיות ולמחשב האישי.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

חבל לא מוכרים רק את הזומבים בנפרד כי הייתי קונה בטוח

מצב רטרו במשחק מד"ב? שנון.

גם אני נזכרתי באמצע הסרטון בביושוק ובאמת נראה ממש טוב!

טוב זה נראה מעולה!