משחק FlatOut חדש הוכרז

New FlatOut game in development for PS4, Xbox One PC

סדרת המירוצים הותיקה מתקמבקת עם משחק חדש שעדיין אין לו שם, אבל הוכרז לדור הקונסולות הנוכחי ולמחשב האישי

חברת ההפצה Strategy First חוגגת 26 שנה להיווסדה, וכחלק מהחגיגות היא מכריזה על משחק FlatOut חדש לקונסולות הראשיות ולמחשב האישי. על הפיתוח של המשחק אחראית האולפן הפריזאי "Kylotonn", שהמשחק הכי קרוב שלו לכביש היה  Motorcycle Club ששוחרר בתחילת השנה, ואם לא שמעתם על המשחק הזה, אולי זה לטובה.

לטענת המפיצה Strategy First, היא קיבלה הצעות רבות ממפתחים גדולים בעולם, ובחרה בסוף בחברת Kylotonn שיש בידי מפתחיה את היכולת להביא את כותר ה-" Flatout השאפתני ביותר בהיסטוריה של הזיכיון". השיטה שלה תהיה מבוססת על שיתוף הקהילה בכל תהליך הפיתוח, בדומה למה שנעשה עם משחק המירוצים המצליח Project Cars, כך על פי עמנואל הקיר, דירקטור החבר:

FlatOut הוא הזיכיון החשוב ביותר שלנו. יש לנו קהילה חזקה שיש לה רעיונות רבים והצעות על מה שהם רוצים לחוות ב FlatOut . אנחנו רוצים להזמין את כל מי שהוא מעריץ של FlatOut להיות חלק מהתהליך.

המשחק הידוע ביותר של חברת קיילוטון הוא משחק היריות מגוף ראשון שיצא בשנת 2005 ונקרא  Bet on Soldier. באתר הבית של החברה הצרפתית פורסמו לאחרונה תמונות ממשחק מירוצי מכוניות אנונימי, שעשוי להיות משחק FlatOut הבא (תודה ל neogaf):

המשחק האחרון בסדרה שוחרר ב-2011 ואיכזב מעריצים רבים (FlatOut 3: Chaos & Destruction). המשחק הבא שאולי יקבל את השם המבלבל FlatOut 4, הוכרז לקונסולות Xbox One, PlayStation 4 ולמחשב האישי עם שחרור צפוי ב-2016.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מאז שהסדרה עזבה את המפתחת הראשונה שלה(BUGBEAR שייצרה שלושה משחקים מעולים: FLATOUT,FLATOUT2,FLATOUT ULTIMATE CARNAGE) המפיצות החדשות והיוצרים החדשים עושים עוול על השם ופשוט רוכבות על מה שהיה פעם.

אז נקווה שיהיה לנו פה ארוע Shadow Warrior ולא Duke NUkem.

המשחק ultimate carnage היה אדיר