כמה כסף עשה PewDiePie בשנת 2014?

how much money make pewdiepie

הכוכב השבדי פליקס שיילברג, או בשמו המקוון: "פיודיפאי" עושה המון כסף משנה לשנה מערוץ היוטיוב המפורסם שלו. כמה זה בדולרים?

כמעט כולם שמעו עליו ולמרות שלא כולם מתים עליו, הוא סופר סטאר בעולם הגיימינג, כוכב סרטוני ה"Let’s Play" השבדי פליקס שיילברג, הידוע בשם היוטיוב שלו PewDiePie. פיודיפאי בן ה-25 הגשים חלום של מיליוני אנשים והוא ממש מתפרנס מגיימינג. הוא משחק במשחקי-וידאו פופולארים ומתעד את תחושותיו, הערותיו וחוויותיו בערוץ הפופולארי שלו ובדרך הומוריסטית.

כמה הוא פופלארי? רק בחודש האחרון הערוץ שלו זכה ל 630 אלף מנויים חדשים, שמצטרפים ל-37 מיליון מנויים (!) נכון להיום סרטונים של הבחור זכו בלא פחות מ 9.3 מיליארד צפיות, מספרים של כוכבי פופ מהשורה הראשונה.

שורה תחתונה- הוא מיליונר

הסרטונים האלה מייצרים המון כסף, שמגיע מרוויחים מפרסומות גוגל אדסנס שמתלוות לתוכן ויש גם סוכנויות שמנהלות ערוצי יוטיוב שמביאות עוד כסף ליוצרים.

פיודיפאי בתנועה אופיינית
פיודיפאי בתנועה אופיינית

בכתבה שהתפרסמה בעיתון Expressen (ותורגמה על-ידי NeoGAF) פיודיפאי הרוויח בשנה החולפת 63 מיליון קרונה שבדית (SEK), שזה בערך 7.5 מיליון דולר (28 מיליון שקל), ומשנה לשנה הבחור עושה הרבה יותר מיליונים. בשנת 2013 זה היה 29 מיליון קרונה שבדית (SEK), ב-2012 הוא עשה "רק" 7.2 מיליון.

למרות הכסף הגדול, פיודיפאי שהחל את קריירת היוטיוב שלו באפריל 2010, טען בעבר שהפופולריות שלו ב- YouTube היא מטרידה במקצת:

אני כל כך מרכזי ביוטיוב עכשיו, וזה מעמיד אותי באור הזרקורים ומעלה הרבה שאלות כמו 'למה הוא כל כך גדול',  אני מעדיף מעדיף להיות עם משהו כמו כמו חמישה מיליון מנויים.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הוא מאוד מוכשר ואני מחבב אותו מאוד. כיף לראות סרטונים שלו הוא מצחיק

הוא סוקר המון משחקים עלומי שם זיבליים לא מוכרים ועושה זאת מצויין, הוא גם נראה פגז ויש לו הבעות פנים מצויינות ליצניות שתואמות את המדיה, כישרון מלידה בכל האספקטים, הוא לא מאבד את הילדותיות ורוח שטות, יש לו אחלה כישורי עריכת וידאו ואנימציה הוא אדם מפעל שלא סתם הגיע למעמד הזה, שכותבים עליו יוצרים רושם שיקרי שכל אחד יכול, אבל ממש לא כל אחד יכול

אני דווקא מחבב אותו ויש לו כמה סרטונים ממש מצחיקים

אני לא מתחבר לסירטונים האלה, אני לא מבין איך אפשר לסבול את הצרחות המיותרות, בכללי את כל סירטוני הlets play

לפעמים זה מעניין לראות איך אנשים אחרים עוברים משחקים. לפעמים אתה רוצה לראות את המשחק ואין דרך טובה יותר מסרטון גיימפלי.

Grandpa!