E3 2015: צפו במסיבת העיתונאים של Square Enix בשידור ישיר!

Photo--Joshua-White-2010-7528-edited

3 המפיצות הגדולות אמנם סיימו להציג, אבל E3 רחוקה להגמר, מיד אחרי נינטנדו סקוור אניקס תעלה לבמה עם דאוס אקס, לארה קרופט, ואולי היטמן.

Square Enix כבר הכריזה על מספר משחקים שיופיעו בתערוכה שאין לנו סבלנות ולשמוע עליהם עוד, המוביל שמבניהם הוא Deus Ex Mankind Divided, מתרחש שנתיים לאחר המשחק הקודם בסדרה, MD ממשיך את סיפורו של אדם ג'נסן. אחד הדברים הכי גדולים שיהיו במשחק הוא המגוון הרחב של שדורגים קיברנטיים שיהיו לג'נסן מבעבר כמו אגרוף-טייזר, סכין יד נשפלת ומגן סופג ירי. בצורה מסקרנת החלטות שעשינו ב-Human Revolution לא ישפיעו על המשחק הזה מה שהופך אותנו לספקנים קצת בנוגע לערך הבחירה במשחק הזה.

המשחק הבא אומנם לא כבד ורציני כמו Deus Ex, אך Just Cause 3 מושך אותנו מספיק כדי לשכנע אותנו להשתתף במסע הרס רצחני ומפוצץ, האקשן במשחק הקודם היה כבר מספיק מטורף עם וו תלייה ומצנחים בכל עבר, אנחנו מסתקרנים לגבי איך חליפת התעופה שלנו תהפוך את הכאוס המתמשך הזה לעוד יותר מטורף. זה נראה ש-Avalanche Studios יודעים מה הופך את המשחקים שלהם מיוחדים מאחר והם נותנים לשחקנים ב-JC3 אינסוף חומר נפץ במקום להכריח אותם לרכוש אותם במשחק.

מספר משחקים אחרים גם צפויים לעשות רעש בתערוכה בצורה מסוימת כמו לדוגמה חבילת ההרחבה ל-Final Fantasy 14 שמוסיפה משימות חדשות, גזע חדש, צינוקים חדשים והעלאת המגבלה על הרמות, Dragon Quest Heroes שמחיל את נוסחת Dynasty Warriors לאחת מסדרות הRPG הכי ארוכות בשוק. מאחר ו-Star Ocean 5 הוכרז לאחרונה ליפן זה לא יפתיע אותנו  אם תוכרז בתערוכה השחרור המערבי שלו.

 

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות