Ratchet & Clank חדש הוכרז ל-PS4 עם טריילר מעולה

Ratchet & Clank חדש הוכרז ל-PS4, והוא לא רק חידוש.

ב-E3 2014 הוכרז רימאסטר למשחק האגדי שהחל דרכו ב-PS2, הלא הוא Ratchet & Clank, מאז המשחק שינה פניו, והוא כבר מעבר לרק ריבוט, הוא משהו אחר לגמרי.

בטריילר מרהיב ביופיו ובגרפיקה יוצאת דופן ברמה שלא סבירה במשחקים מהסוג הזה, הוכרז מחדש Ratchet & Clank ל-PS4. המשחק ייקשר לסרט שישוחרר לאקרנים ב-29 לאפריל 2016 המבוסס על המשחק (הסרט דרך אגב, קשור למשחק הראשון בסדרה). ראש מחלקת הקהילה באינסומניאק גיימס – ג'יימס סטיבנסון אמר על המשחק ב-Playstation blog:

ידענו שאנחנו רוצים לעשות משהו שהוא מעבר להבאת Ratchet & Clank ל-PS4 עם שיפורים גרפיים. התחלנו מחדש כדי לעשות את Ratchet and Clank ב-PS4 כותר חדש לגמרי שהבסיס שלו הוא המשחק הראשון, אך עם סיפור שהולך הרבה יותר עמוק למקורותיו של ראטצ'ט. מה שהביא לתוצר סופי שמשאיל את הסיפור שכולם כל-כך אהבו במשחקים הראשונים עם פיצ'רים חדשים וטכנולוגיה חדשה שלקוחה היישר מהמשחקים החדשים והטובים של ראטצ'ט. כל זה עם תמיכה בקונטרולר החדש, כוכבי לכת חדשים, קטעי משחקיות חדשים, קטעי משחק חדשים לגמרי עם קלאנק, קרבות בוסים חדשים, קרבות כלליים חדשים והכל מונע בכוח הטכנולוגי של ה-PS4.

עוד נאמר שרוב ארסנל הנשקים במשחק יהיו נשקים שלא נראו קודם בסדרה, כאשר השאר יהיו הנשקים האהובים ביותר מהסדרה. אחד הנשקים נקרא Pixelator והוא הופך אויבים לצורות 8Bit ניתנות להשמדה.

סדרת ראטצ'ט וקלאנק היא אחת מהסדרות האגדיות שנראו בעולם הגיימינג והיא הייתה גורם משמעותי בהצלחה המסחררת של ה-PS2. המשחק שילב באופן מושלם בין הומור קליל לסיפור מעניין וצבעוני, לצד ארסנל נשקים גדול ויצירתי והוא נחשב להצלחה מסחררת עד היום.

עדכון: פורסם גיימפליי בן 4 דקות למשחק:

החידוש ישוחרר באביב 2016 ל-PS4 בלבד, ואנחנו מקווים לגיימפליי שלו ב-E3. מה דעתכם? שתפו אותנו בתגובות!

rac-main

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
7 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מישהוא יודע איך קוראים לחברה שמפתחת את המשחק ?? תודה

אל תעשו את אותה טעות שעשיתם עם watch dogs,כתוב בטריילר שהטריילר הוא footage!!!

לא הבנתי, למה אתה מתכוון?

על הטריילר היה כתוב footage. הכוונה שלא באמת ככה המשחק יראה, אלה משהו דומה.

אחי כתוב שהמשחק יוצא ב 29 לא ב 28

אתה צודק חלקית, הסרט ישוחרר ב-29, לא המשחק. המשחק כאמור בכתבה ישוחרר באביב אך עדיין אין תאריך רשמי. תודה על התיקון בקשר לסרט!

גדלתי על המשחק הזה
איזה כיף!