מיקרוסופט: "לא היינו מחוייבים מספיק לשחקני ה-PC. זה הולך להשתנות"

הבוס הגדול של האקסבוקס התראיין לקראת תערוכת E3 2015 ושוחח על הקשר של החברה לשחקני המחשב ועל ווינדוס 10. האם Halo חדש יגיע למחשב?

לא במקרה מיקרוסופט הולכת להיות חלק ממצגת ה-PC Gaming ולתת לה אף את חסותה, בתערוכת E3 המתקרבת. מערכת ה"חלונות 10" של החברה קרובה מאוד להשקה וזה הזמן לנסות ולשנות קצת את הסטיגמה שנוצרה לה בקרב התעשייה בכלל והגיימפרים בפרט.

בראיון לאתר PC Gamer, שמארח את האירוע עם מיקרוסופט כנותנת חסות (ספונסרית), פיל ספנסר, הבוס הגדול של האקסבוקס, , התחייב בפני הגיימרים שהטעויות בשירות ה Games for Windows Live לא תחזורנה על עצמן עם Windows 10.

פיל-ספנסר-מתמנה-לראש-חטיבת-ה-Xbox

ספסנר הדגיש את מחויבות החברה להשקיע במערכת ההפעלה הבאה שלה בדגש על משחקים:

הצוות שלנו מעולם לא השקיע יותר משאבים לביצוע טוב יותר של Windows עבור מפתחי משחק וגיימרים.

אנחנו לא היינו מחויבים באופן מלא כחברה, ואני כבר אמרתי את זה לפני. אנחנו התחייבנו למפתחים ולצרכנים. ההבדל העיקרי כרגע הוא שצוות ה- Xbox משקיע מאמצים כבירים בווינדוס 10 וקונסולת המשחקים שיעבדו יחד כמו מערכת אקולוגית אחת מחוברת.

בתשובה לשאלה אם צוותי הפיתוח הפנימיים של מיקרוסופט, כחלק מההתמקדות המחודשת הכוללת של החברה על משחקי מחשב, הוא לפתח משחקי מחשב בלעדיים, ספנסר הבטיח תמיכה עבור הפלטפורמה, אבל לא נתן שום הבטחות.

אולפני מיקרוסופט מפתחים משחקים שיציגו את המיטב של כל מכשיר מבוסס Windows, אתה בהחלט יכול לסמוך עלינו שנשקיע במשחקים למחשב. למרות שאנו רוצים לשבור את הקירות בין פלטפורמות, אנחנו גם יודעים שמשחקים מסוימים מותאמים למכשירים מסוימים.

halo_5_guardians_release_date.0

לא פוסלים (עוד) "היילו" למחשב

כמובן שאחת השאלות הנצחיות הגיעה גם בראיון זה, ומדובר על Halo והאם הסדרה תגיע למחשב גם הפעם. ספנסר ציין שיש ל Halo היסטוריה של תמיכה במחשב עם משחקים כמו Halo: Combat הראשון בסדרה ו- Halo 2, שכזכור הושק בלעדית לווינדוס ויסטה.

יש בהחלט מורשת שם, אז לא, אנחנו לא פוסלים יותר Halo מגיע למחשב.

האירוע הראשון בהיסטוריה למשחקי מחשב יתקיים השנה בתערוכת E3 2015, אירוע שנקרא PC Gaming Show. זה יקרה ביום שלישי, 16 ביוני.

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

בטח לא היו משחקים, לא היה בשביל מה להחליף מחשב, וירדו המכירות של ווינדוס.

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x