Steam שוברת שיא חדש: 9.5 מיליון משתמשים מחוברים במקביל

STEAM

ספריית המשחקים הגדולה בעולם ממשיכה לשבור שיאים, זמן לא רב לאחר שנשבר השיא האחרון מלפני כחצי שנה. פייר? אנחנו לא מופתעים.

כחצי שנה לאחר שנשבר שיא המשתמשים שהיו מחוברים במקביל בסטים שעמד על 9 מיליון משתמשים שהיו מחוברים במקביל, השיא נשבר פעם נוספת. ביום ראשון האחרון, ה-10 במאי, סטים הגיעה לשיא חדש לאחר שמנתוני ספריית המשחקים עלה כי 9.5 מיליון אנשים היו מחוברים בו זמנית לסטים באותו היום. החדשות המשמחות הללו מגיעות אלינו דרך דף הסטטיסטיקה של סטים שגילה כי אבן דרך נוספת הושגה וסטים יכולה להמשיך ולהיכנס תחת התואר "ספריית המשחקים הגדולה בעולם".

2863227-games1

מהנתונים עולה כי המשחק החינמי Dota הוא המשחק הפופולרי ביותר כיום בסטים ואחריו כמובן Counter-Strike: Global Offensive ו-Grand Theft Auto V. אם נביט קצת קדימה, לא ייקח זמן רב עד שגם השיא המדובר כעת יישבר. Valve רומזת כי בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בכמות המכירות והמשתמשים בסטים וניתן לראות זאת מהנתונים שמתפרסמים בסטים. העלייה לדעתם של האנליסטים נובעת בעיקר מצמיחה כללית בתחום הגיימינג. יותר משחקים (ומבצעים), יותר מפתחים (ואפשרויות הפצה)והרבה יותר קונים.

כל צמיחה שקשורה לתחום הגיימינג מבורכת, כל שכן שמדובר בסטים.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x