Until Dawn מקבל תאריך שחרור וטריילר חדש

Until Dawn

משחק האימה הבלעדי לפלייסטישן 4 של סוני – Until Dawn, אשר מפותח על ידי Supermassive Games, מקבל היום תאריך שחרור לצד טריילר חדש ומעניין ששוחרר למשחק.

מפתחת המשחק הודיעה היום כי המשחק עד עלות השחר שבלעדי לקונסולת הפלייסטישן 4 בלבד, יושק בצפון אמריקה ב-19 באוגוסט, ב-26 באוגוסט באירופה וב-28 באוגוסט בבריטניה ואירלנד. לצד ההכרזה על תאריך שחרורו של המשחק, שוחרר גם טריילר חדש. סופר-מסיבי, מפתחת המשחק, חשפה היום גם כי אחד משחקני עד עלות השחר הוא שחקן מפורסם העונה לשם פיטר סטורמר, אשר מוכר יותר בעקבות תפקידיו ב-Fargoi, The Big Lebowski ו-The Lost World: Jurassic Park.

נוסף על כך הכריזה סופר-מסיבי על הבונוס אותו יקבלו כל אותם השחקנים אשר יזמינו מראש את המשחק: סצנה מיוחדת שבה הדמויות הראשיות – מאט ואמילי לבד על הר וברגע אחד מהיר הכל משתבש מבלי שהם שמים לב. תהליך פיתוחו של עד עלות השחר התחיל במקור עבור הפלייסטישן 3, אך באוגוסט 2014 המשחק פותח מחדש כבלעדי עבור הפלייסטישן 4. עד עלות השחר עוקב אחר קבוצה של שמונה חברים שייקחו כל מה שהם חושבים שיהיה בו צורך לטיול כיף בבקתה בהרים. ברור שהדברים לא הולכים כמו שהם תכננו והם חייבים להילחם כדי לשרוד… עד עלות השחר.

משחק האימה Until Dawn ישוחרר לפלייסטישן 4 בלבד (בלעדי) בצפון אמריקה ב-19 באוגוסט, באירופה ב-26 באוגוסט ובבריטניה ואירלנד ב-28 באוגוסט.

[divider]

 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות