Cities: SkyLines מקבל עוד תוכן

Cities-Skylines-sales

עדכון חדש וחינמי מגיע למשחק בניית הערים Cities SkyLines

למי שלא מכיר, Cities SkyLines הוא משחק בניית ערים מצוין מבית פרדוקס שהחזיר את הכבוד לז'אנר אך אני לא אכביר במילים כאן, במידה ואתם לא מכירים את המשחק אתם מוזמנים לקרוא את הביקורת כאן.

העדכון החדש למשחק אינו רק מתקן בעיות שמשתמשים נתקלו בהן אלא גם משפר את נגישות המודים למשחק בעזרת ממשק חדש אלא גם מוסיפים אפשרויות ותכנים נוספים, העיקרים מבניהם הם:

  • הוספת תמה אירופאית למשחק.
  • הוספת 72 בניינים חדשים בתמה האירופאית.
  • תמיכה חדשה בסמיכות בניינים בתוך התמה האירופאית
  • 3 מפות חדשות עם התמה האירופאית
  • האפשרויות ליצור מנהרות לכבישים ומסילות!
  • ניתן יהיה לבנות מנהרות בעומקים שונים באדמה

*הבניינים האירופאים החדשים הם מוגבלים לתמה האירופאית ולכן מצריכים לשחק במפה עם תמה אירופאית.
*יוצרי מודים רבים עדיין לא עדכנו את מודם לגרסה החדשה של המשחק ולכן מומלץ לבטל את כל המודים עד אשר היוצרים יודיעו שהמוד תואם לגרסתו החדשה של המשחק.

אני לא אנסה להסתיר את העובדה שאני אכן אוהב את פרדוקס ואת השיטה שבה היא מכינה חבילות הרחבה בצורה הוגנת למשחקים ומקשיבה לקהילה. הרגשה זו רק התחזקה לאחר שמנהל המותג של המשחק דיבר על המודל של ההרחבות למשחק:

Cities: SkyLines ימשיך את המסורת של פרדוקס שנקבעה על ידי כותרים אחרים מאת פרדוקס כגון Crusader Kings 2 ו Europa Universalis 4 של חבילות הרחבה בתשלום המשולבות יחדיו עם עדכונים חינמיים גדולים של תוכן שיבטיחו שכל השחקנים, במידה ויחליטו לקנות את חבילת ההרחבה או לא יוכלו לצפות לשפע של תכונות חדשות.

 

אחד מבין ההבדלים הגדולים מבין כותר זה לכותרים אחרים, הרחבות קטנות יהיו דבר שאינו נפוץ. רובם של עדכוני התוכן יהיו תוספות ושדרוגים משמעותיים. במבט קדימה, אנו מתמקדים בחלוקת התכונות העיקריות חינם ובשיפור כלי המודניג למשחק תוך כדי שאנחנו מוכרים את חבילות ההרחבה העיקריות מסבב למכניקות חדשות אך אנו נמשיך לספק תוכן חינמי כגון בניינים וסוגי כביש חדשים.

 

את פרטיו המלאים של העדכון ניתן למצוא כאן. מהן מחשבותיכם על העדכון או המשחק? ספרו לנו בתגובות!

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות