לא עוד משחקי Assassin's Creed לקונסולות הדור הקודם

Ubisoft gamers are ready for always-online

שוכחים את קונסולות הדור הקודם: בעוד המכירות של קונסולות הדור הנוכחי עולות, מנכ"ל יוביסופט הודיע הלילה כי לא יגיעו יותר משחקים מסדרת אססינס קריד לקונסולות הדור הקודם.

לאחר החשיפה הרשמית של המשחק החדש בסדרת אססינס קריד, שזכה לשם Assassin's Creed: Syndicate, שגם הוא אגב לא מגיע לקונסולות הדור הקודם, מנכ"ל יוביסופטאיב גולימוט הודיע היום במהלך תדרוך רווחים אחר הצהריים כי לא יגיעו יותר לקונסולות הדור הקודם משחקים חדשים מסדרת Assassin's Creed וציין עוד מספר כותרים נוספים שלא יגיעו לקונסולות הדור הקודם. הציטוט מדבריו מוצג להלן.

אנחנו נמשיך להביא משחקים לדור הקודם כמו Just Dance, אך בנוגע למשחקים חדשים מסדרת Assassin's Creed והמשחקים Rainbow Six: Siege ו-The Division, הם לא יגיעו לקונסולות הדור הקודם

Assassin's Creed Syndicate

Assassin's Creed Syndicate ו-Rainbow Six: Siege עתידים להשתחרר במהלך השנה הקרובה לקונסולות הדור הנוכחי, ה-Playstation 4 וה-Xbox One. המשחק The Division מנגד נדחה היום לשנת 2016. כל המשחקים הללו מגיעים גם כמובן למחשב האישי, אך יוביסופט לא ציינה דבר לגבי גרסאות למשחקים עבור ה-Wii U. בעוד אנחנו מנסים להבין מדוע יוביסופט מתרחקת מקונסולות הדור הקודם, ה-Playstation 3 וה-Xbox 360, הטבלה שלהלן מסכמת את הסיבה בצורה הפשוטה והברורה ביותר.

UBISOFT

כפי שניתן לראות, בשנת הכספים האחרונה של יוביסופט אשר הסתיימה ב-31 במרץ האחרון קונסולות הדור הנוכחי, ה-Xbox One וה-Playstation 4 גרפו לא פחות מ-52 אחוזים מסך כל המכירות. ללא ספק מדובר בנתח משמעותי. מנגד קונסולות הדור הקודם מהוות בסך הכל רק 15 אחוז מכלל המכירות. אם חשבתם שכסף היא הסיבה לכך שיוביסופט הכריזה על הפסקת הבאת כותרים גדולים לקונסולות הדור הקודם, צדקתם.

מהפח אל הפח: בעוד יוביסופט מנסה רק לשפר את התדמית שלה לאחר שנהרסה בעקבות ההשקה הלוקה בחסר בלשון המעטה של AC UNITY ו-Watch Dogs, היא לא תורמת לעצמה כעת.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

זה רק בגלל שUNITY הוא לדור הנוכחי בלבד. כלומר, גיימרים קונים אותו הרבה יותר מאשר משחקים אחרים לדור הקודם, שיש כבר לחלק גדול מהם, או ששחקו בהם. אם יוביסופט היו עושים החלטה נבונה ומוצאים גם לדור הקודם, הם היו מרוויחים הרבה יותר ממנו…