אוהבים דינוזאורים? ARK: Survival Evolved הוכרז במיוחד בשבילכם

משחק שאפתני ביותר בשם ARK: Survival Evolved ינסה להגשים חלום לכל חובבי הדינוזאורים, חלום שיתחיל על  אי מסתורי בעולם פתוח

אוהבים לשחק עם דינוזאורים? האם תהיתם אי פעם איך זה יהיה לרכב על אחד כזה או להילחם נגד אחד בעולם פתוח ומסיבי ? ובכן, לאולפני Wildcard יש משחק בשבילכם. האולפן הכריז על משחק בש ARK: Survival Evolved שנראה כמו מוד עולם פתוח של טורוק או פארק היורה, משולב בסדרת פאר-קריי.

ARK: Survival Evolved שמפותח על המנוע הגרפי המעודכן של חברת אפיק, אנריל 4, ינסה לרכב על ז'אנר ההישרדות הטרנדי בתערובת ייחודית של שיתוף פעולה במצב מרובה המשתתפים. שחקנים יתעוררו עירומים ורעבים על חוף של אי מסתורי לצד בני אדם, ניצולים אחרים ומבולבלים.

הישרדות ואילוף דינוזאורים

באי המסתורי ARK, שחקנים חייבים לפתח מיומנות של ציידים, להשתמש בפעולות של קציר, מלאכה, טכנולוגית מחקר, ולבנות מקלטים כדי להגן על עצמם מפני ימים לוהטים, לילות מקפיאים, מערכות מזג אוויר הפכפכות, חיות בר מסוכנות, ואויבים פוטנציאליים.


אם זה כבר נשמע לכם שאפתני, תוסיפו לכך את הענין ששחקנים יצטרכו להשתמש באסטרטגיות וטקטיקות ערמומיות כדי לאלף ולרכב על דינוזאורים רבים (60 סוגים!) ויצורים קדמוניים אחרים תוך התבססות על המערכות האקולוגיות הדינמיות, על פני יבשה, בים, ובאוויר, ואפילו מתחת לאדמה. על השחקנים יהיה לבנות את נקודות החוזק של הדמות שלהם ולהשיג פריטים, מיומנויות, ויצורים חיים.

משחק דינוזאורים

אז יש לנו 60 סוגים של דינוזאורים וחיות פרהיסטוריות אחרות, כולל יצורים ענקיים בקנה מידה שלא נראו מעולם במשחקי וידאו. תכולו להשתמש בהם למסע מעל ההרים המושלגים, במירוץ דרך הג'ונגל העמוק, טיול חשאי דרך בסיס אויב מבוצר, או לרדוף אחר טרף על גביו של T-Rex משתולל.

השחקנים ילמדו במהירות שדינוזאורים אינם היצורים המסוכנים היחידים באי. שחקנים אחרים יארגנו שבטים של מורדים כדי לצבור משאבים, ניסיון, נקודות חדשות להשריץ, וגם כדי לבנות כפרים וערים, הם יילחמו כדי להרוס כל דבר שהם רואים כאיום.

המשחק צפוי להגיע בתחילת 2016 לקונסולות PlayStation 4, Xbox One וגם למחשב האישי. המשחק יתמוך במשקפי מציאות מדומה Oculus Rift VR, וגישה מוקדמת בסטים ב 2 ביוני הקרוב. אתם מוזמנים להירשם לבטא כאן.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אין דירוג עדיין כנראה שיהיה M
זה קיים בגישה מוקדמת בסטים

לאיזה גילאים המשחק מתאים ? האם אפשר לרכוש את השמחק המלא כבר עכשיו ? רשמתם שזה יוצא ב 2016 אך זה קיים כבר .. ?

נראה מעולה מצד אחד ומצד שני הקונספט קצת עשה לי ברדק בראש
אבל מתאים לי להכנס עכשיו לאיזו רכישה על דינוזאור חח

כי רשום שיש גם חבורה השל אנשים עם אקדחים ויש גם שבטים עם חצי קשת וחניתות

וואו הגרפיקה נראית פצצה והגיימפלי נראה קטלני וכיפי אבל רק אני שמתי לב שהאנימציות קצת זולות כאלה? כאילו תסתכלו איך האנשים רצים זה נראה כאילו על זה התעצלו להשקיע.

זה ניראה מדומין וחסר כל כיוון! פעם השרדות פעם טכנולוגיה. פעם אקדח פעם חץ וקשת.. WTF??