Watch Dogs 2 בדרך?

watch-dogs-game-wallpaper

האם אנחנו נוכל לראות משחק המשך ל-Watch Dogs ללא הודעה מוקדמת בתערוכת E3 הקרובה? לפי קורות חיים של עובד ביוביסופט, כן. לפי קורותיו, Watch Dogs 2 כבר נמצא בפיתוח.

ז'וליאן רייסי שעובד באולפנים של Ubisoft בפריז, מציג את משחק ההמשך ללא הודעה מוקדמת על הפרופיל שלו ב-LinkedIn לצד ההרחבה Bad Blood. מנכ"ל יוביסופט, איב גולימוט, רמז בשנה שעברה כי משחק המשך ל-Watch Dogs צפוי להיות בפיתוח. אך זו הפעם הראשונה שבה מתייחסים למשחק ההמשך בשמו, Watch Dogs 2. בחודש ינואר האחרון הודה מנהל צוות הפיתוח של המשחק Watch Dogs, ג'ונתן מורין, כי יש הרבה מקום לשיפור במשחק והמשיך כי כל המשך פוטנציאלי למשחק יצטרך "לפנות לאוהדים בדרך חדשה".

watch_dogs_2_linkedin

יכול להיות שיוביסופט מתכננת לחשוף את Watch Dogs 2 במהלך תערוכת E3 הקרובה? אין לדעת. אך בשעה האחרונה אתרי הגיימינג הגדולים יצרו קשר עם יוביסופט במטרה לקבל תגובה ממנה אודות הפרסום בטעות ו/או לא בטעות לגבי פיתוח המשחק Watch Dogs 2. יוביסופט סרבה להגיב ולהתייחס לפרסום על Watch Dogs 2 ובנוסף שם המשחק הוסר מהפרופיל של רייסי. לפי כל מה שידוע לנו עד כה על המשחק Watch Dogs 2 (הכל בגדר השערות ושמועות), איידן פירס, שגילם את הדמות הראשית במשחק הקודם לא יגלם את הדמות הראשית ב-Watch Dogs 2. ככל הנראה גם WD2 יתרחש בשיקגו הנמצאת בעתיד הלא רחוק.

watch-dogs-4-1020

Watch Dogs זכה טרם יציאתו להייפ גדול סביבו, אך לאחר שחרורו רובם המוחלט של הצרכנים התאכזבו ממנו. חלק מהטענות היו שהעלילה נדושה ומשעממת, וחלק מהטענות אמרו כי גרפיקת המשחק שונמכה על מנת שהמשחק ירוץ באופן חלק יותר על הקונסולות. מה שבטוח הוא שיוביסופט צריכה להתעלות על עצמה. הקונספט טוב וזה ברור לכולם, העניין הוא רמת הביצוע.

אם Watch Dogs 2 אכן בפיתוח, Ubisoft תכריז עליו ככל הנראה בתערוכת E3 הקרובה בלוס אנג'לס כחלק ממסיבת העיתונאים שלה. אנחנו כמובן נהיה עם היד על הדופק.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

רק הפעם אפשר בבקשה גיבור פחות בכיין?

למען השם, הסודיות שם מחוררת כמו גבינה שווצרית

כן החברה ממש מאכזבת את המשחקים

שיעשו משחק שעובד הפעם, חברה מסריחה…

דווקא אהבתי את המשחק הראשון. העיר הייתה מדהימה בעיניי, היא הייתה חיה והיה מה לעשות והיה כיף להסתובב. העלילה גם הייתה די יוצאת דופן למרות שלא נמשכתי אליה ממש. החסרונות היו בעיקר הפורט שלא נעשה טוב בכלל והנהיגה במשחק שהיא נוראית מכל בחינה.

בכל מקרה שמעתי בעבר שיש רצון לעשות המשך. נקווה רק יעשו אותו כמו שצריך.

המשחק הראשון היה אכזבה, ובכלל יוביסופט מאכזבים בזמן האחרון.,

6
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x