'סביבת קהילת הבודקים' מגיעה גם לבאטלפילד הארדליין

Battlefield-Hardline

'סביבת קהילת הבודקים' המוכרת לרובנו ולשחקני באטלפילד 4 בתור CTE, או בשמה המלא Community Test Environment, היא אחת מהתוספות המוצלחות שנפתחה עבור המשחק באטלפילד 4 זמן קצר לאחר יציאתו.

מפתחת המשחק באטלפילד הארדלייןVisceral, הודיעה היום כי גם למשחק באטלפילד הארדליין תתווסף האפשרות של "סביבת קהילת הבודקים" (CTE) בדיוק כפי שהיא קיימת כיום בבאטלפילד 4. הקהילה מורכבת מכל שחקן במשחק אשר נרשם לקהילה. במסגרת הקהילה שחקני המחשב מקבלים גישה מוקדמת לעדכונים עבור המשחק למיניהם, מפות, מודים חדשים וכדומה. תפקידה של הקהילה היא לבדוק את אותם התכנים ולדווח על באגים, תקלות ובעיות שונות שאותם התכנים מכילים. בדומה לקהילת הבדיקה בבאלפטליד 4, רק שחקני המחשב יוכלו לקחת חלק בקהילה. יחד עם ההכרזה על ה-CTE עבור באטלפילד הארדליין, Visceral שחררה גם את העדכון הראשון עבור באטלפילד הרדליין. על פרטיו תוכלו לקרוא כאן.

JsAILO_8uIKs.878x0.Z-Z96KYq

קהילת הבדיקה היא פרויקט מצוין שהחלה את דרכה בבאטלפילד 4. במקום שאותם התכנים שאמורים להגיע למשחק ישתחררו ויכילו באגים אשר יתוקנו רק לאחר שחרורם, אותם התכנים מטופלים עוד בטרם הגעתם למשחק בעזרת דיווחים של אותה קהילת בדיקה. על פי מפתחת המשחק Battlefield Hardline, קהילת הבדיקה תושק עבור המשחק במהלך חודש מאי הקרוב, והעדכון הראשון שתקבל קהילת בדיקה יכיל את אחת מהמפות החדשות שעתידות להגיע למשחק.

מידע אודות תהליך ההרשמה לקהילה יפורסם בחודש הבא בעמוד החדשות של הבאטלוג. 

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x