מסיבת העיתונאים של Xbox ב-E3 השנה תהיה "שונה" מבעבר

gty_e3_xbox_presentation_thg_130610_wmain-640x330

בעוד פחות מחודשיים תתקיים תערוכת הגיימינג השנתית והחשובה ביותר בתחום – E3 2015. פיל ספנסר, ראש חטיבת ה-Xbox במייקרוסופט כבר רומז בחשבון הטוויטר שלו על IP בלעדי חדש וכי מסיבת העיתונאים של Xbox השנה הולכת להיות שונה מבעבר.

בעוד פחות מחודשיים רובינו נהיה דבוקים למסכים ונחכה לראות מה יש לחברות הגיימינג ולמפתחות להציג. E3 2015 כבר מובטחת כתערוכה יוצאת דופן ומעניינת עם לא מעט מסתוריות, בשונה מבעבר חברות הגיימינג הגדולות כמו Ubisoft ,EA ו-Sony שומרות על שקט עד עתה בכל הקשור ל-E3 2015. מנגד, פיל ספנסר, ראש חטיבת ה-Xbox במיקרוסופט מפרסם רמיזות בחשבון הטוויטר האישי שלו ושופך קצת אור על מה יהיה במסיבת העיתונאים של Xbox במהלך E3 2015.

"מייקרוסופט צריכה IP בלעדי חדש, מסיבת העיתונאים של Xbox כחלק מ-E3 2015 הולכת להיות שונה מבעבר".

19276791

ספסנר מדגיש בציוץ נוסף כי ההתמקדות באותו משחק בלעדי לכאורה, לא אומרת שמייקרוסופט תזניח את משחקיה במהלך E3. בנוסף לכך, Activision ככל הנראה תקבל זמן במה תחת מסיבת העיתונאים של Xbox ושם תציג כנראה DLC חדש ל-Call of Duty: Advanced Warfare. לא צריך להיות גאון או בקיא בתחום הגיימינג בשביל לדעת שככל הנראה גם יוכרז משחק חדש בסדרת Call Of Duty. אפשרות נוספת היא שיפורסמו פרטים חדשים על Quantum Break אשר נדחה לאחרונה לשנת 2016. ספנסר ושאר צוות התכנון של תערוכת Xbox, אמורים לקיים היום פגישה פנימית כדי לדון על הפרטים האחרונים הקשורים למה מייקרוסופט תציג במהלך תערוכת הגיימינג החשובה בעולם.

פיל ספנסר מוכר כאחד שקשה לו לשמור סודות. מכך ניתן להבין שעד שתגיע תערוכת E3 2015, נקבל פרטים נוספים אודות מסיבת העיתונאים של Xbox. אנחנו כמובן נהיה עם האצבע על הדופק.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
10 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מה זה IP
?????

=Intellectual Property

ותודה

חחחח גם לך

ישששששששששששששששששששששששששששש מיקרוסופט תודיע על פשיטת רגיל
די זה אמיתי?

ובאיזו מערכת הפעלה כולנו נשתמש? אני לא בורח ללינוקס

מישהו יקנה את ווינדוס על בטוח

Bethesda תופיעה ב E3 בפעם הראשונה שלה אי פעם, ויש סיכוי טוב ל fallout 4

מתי התערוכה של E3 2015?<???

תקרא – פחות מחודשיים.
שם יפה יש לך חחח