Black Ops 3: העתיד כבר כאן, בטיזר החדש

טיזר שני לקראת החשיפה הגדולה של הכותר הבא בסדרת CoD נראה כמו אחיו החורג של Deus Ex

אחרי שהחברה המפתחת של המשחק, Treyarch הכריזה על הכותר הבא בסדרת בלאק אופס, נחשף טיזר חדש לגמרי ל Call of Duty: Black Ops III, בשם "Ember" . הטיזר ניחן בניחוח ואווירה דומים מאוד ל Deus Ex האחרוןTreyarch מציגה בטיזר את המנטרה שלה לאיך תיראה ההתקדמות טכנולוגית ב 50 השנים הבאות ויתירה מכך, איך הצבא יעשה שימוש בפיתוחים אלה

במשך ה- 50 שנים הבאות, ההתקדמות הטכנולוגית תוביל אותנו לתוך עולם שבו רק אם מסתכנים והולכים רחוק, יתגלה לנו עד כמה אנחנו באמת יכולים להתקדם

זה היה ציטוט מהאתר הרשמי של המשחק, ואי אפשר שלא להבין מהטריילר שהטכנולוגיה המתקדמת, הנשקים המפותחים והתרופות המתקדמות, נועדו להפוך בסופו של דבר את חיילי העתיד לחיילים "משודרגים".

העידן שאחרי השעון של אפל
העידן שאחרי השעון של אפל
העתיד הביוני

אם כל זה נראה לכם מוכר מאיפשהו, אתם צודקים: גם הקמפיין השיווקי של המשחק Deus Ex: Human Revolution נקט בקמפיין שיווקי דומה של סרטוני דוקו-סטייל, כמסביב עולם טכנולוגי מפותח שמעניק לחיילים יכולות לא אנושיות, כולל איברים ביונים.

ביום ראשון, 26.4, תתפרסם החשיפה הרשמית של המשחק BO3. אנחנו כמובן נעדכן אתכם כשזה קורה

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מריח לי דאוס-אקס משהו… דווקא סדרת בלאק-אופס נזכרת לי לטובה על רקע משחקי קול-אוף-דיוטי. אם יצא טוב- אולי אפילו אשקול לקנות אותו (דבר שלא עשיתי מאז החמישי).

העתקה בוטה מהמפתחים של דאוס אקס.

למרות שאני מאוכזב שהסדרה ממשיכה להיות עתידנית הסרטון הזה נראה מבטיח
יום ראשון הולך להיות מאוד מסקרן