Guitar Hero החדש הוכרז! (והוא אדיר) – כל מה שאתם צריכים לדעת

Guitar Hero Live הוכרז והוא התחייה המושלמת ביותר שסדרת גיטר הרו יכלה לבקש, השינויים, היתרונות, החסרונות, הציפיות והדאגות, הכל כאן.

gh-live-main

[dropcap]ה[/dropcap]רומן שלי עם גיטר הרו מתחיל ממזמן, כמה מזמן? שמונה שנים מזמן. לפני בערך שמונה שנים שוחרר לאוויר העולם Guitar Hero III: Legends of Rock, אז גיטר הרו היה כולו סביב מוזיקת רוק משנות ה70-80 בעיקר ועם תוספות מודרניות, זה התבטא בכך שאפילו על עטיפת המשחק היה סלאש (הגיבור שלי, NO HOMO) והגיטריסט הנודע של להקת Guns N' Roses של שנות ה-80 ו-90 המוקדמות. בכל מקרה, מאז שוחררו עוד כ-21 משחקים בנוסף, מה שהופך לסה"כ של 23 משחקים, בינהם גם גרסאות מובייל, גרסאות מחווה ללהקות (כדוגמת אירוסמית' ומטאליקה), גרסת 3DS ואפילו 2 משחקי DJ HERO. אבל שום דבר מאז משחק הגיטר הירו האותנטי האחרון לא היה מה שמעריצי ההארדקור חיפשו, ואז הגיעה הבשורה המרה, אי שם ב-9 בפברואר 2011 הוכרז שמשחקי Guitar Hero בוטלו, ולא יחזרו, לאחר מכן גם התגלה שהמשחק הבא בסדרה היה אמור להיות עם גיטרה בעלת 6 "מיתרים", מה שהפך את המוות של הסדרה לכואב אפילו יותר למעריצים.

סוף סוף, לאחר "מוות" של בערך ארבע שנים, המשחק חוזר ואיך שזה נראה? טוב מתמיד. אז מה בעצם יהיה לנו?

הגיטרה:

הגיטרה היא לא כמו מה שהכרנו עד עכשיו, היא כוללת כשישה לחצנים במקום חמישה, ובמקום שיהיו מסודרים לאורך הגיטרה, ישנם שלושה לחצנים שמסודרים בתחילת צוואר הגיטרה, ומתחתיהם עוד שלושה. כאשר משחקים על הרמה הנמוכה, הדבר היחיד הנמצא בשימוש הוא שלושת הלחצנים העליוניים, ברמות אחרות ישנן קומבינציות, וככל שהרמה קשה יותר, כך הקומבינציות יותר מסובכות וקשות, וכמובן – הקצב יהיה מהיר יותר.
עוד בגיטרה:
כפתור Hero Power (כפול נקודות, תגובת קהל מוגברת), אפשר גם להפעיל את הכוח בעזרת הזזת הגיטרה כלפי מעלה (ובנינו, זה הרבה יותר מגניב).
ידית וואמי (לחבר'ה בנינו שלא מנגנים, המוט הזה שלעתים גיטריסטים מזיזים, זה מרטיט את הסאונד, ובמשחק – מוסיף נקודות)
כפתור גישה ישירה ל-GH TV (הפירוט בהמשך).

מצבי המשחק:

GH Live (קמפיין השחקן יחיד):

את המשחק השחקן יחווה מגוף ראשון, זאת אומרת שהוא יראה את כל המתרחש על הבמה מכל אזוריה, ומכל אזור תשמעו משהו אחר חזק יותר, אם תהיו קרובים לתופים לדוגמא, תשמעו אותם חזק יותר. הדבר המרכזי בעניין הגוף ראשון הוא האינטראקציה עם הקהל, אם תהיו גרועים ותשמיעו צלילים נוראיים, הקהל יקרא קראו קריאות בוז, יקניטו ואף יניפו שלטי "YOU SUCK". אם תהיו טובים, הקהל ימחא כפיים יהלל ויניפו שלטי אהבה, כמה זה משפיע? מספר אתרים שזכו לשים ידם על הדמו של המשחק, אמרו שהקהל הכניס אותם לפחד במה מסוים, ממנו יצאו עם הזמן וכאשר ביצועיהם השתפרו. כמובן כמו בכל משחק של גיטר הרו, המוד הזה שהוא בעצם קמפיין השחקן היחיד של המשחק, כך שניתן לשער שעד שהשחקן יגיע לקהלים גדולים, הוא יעבור בפאבים נידחים, שאלה שעומדת כרגע ללא תשובה היא האם במשחק יהיה Boss Fights כמו שהיו במשחקים האחרונים, אם כן, זה יכול להיות מאוד מעניין.

GH TV:

תוכלו לנגן את חלקי הגיטרה במאות קליפים שיהיו זמינים החל מההשקה, כאשר קליפים נוספים יתווספו לארסנל בצורה עקבית שתדאג לזה שבחיים לא ישעמם.
איך זה יעבוד? בדיוק כמו הטלוויזיה שלכם, רק שאתם במרכז העניינים, תבחרו ערוץ, ותקפצו הישר פנימה לתוך האקשן, לא אוהבים את השירים בערוץ הזה? זה בסדר, תעבירו לערוץ הבא!
בנוסף לכך, את השירים מ-GH TV תוכלו לנגן ביחד עם חברים ולהלחם אתם על הניקוד הגבוה יותר, בין אם הם בבית או בבית שלהם, בנוסף לכך, חברים יוכלו לצפות בווידיאו שלכם מנגנים. אוהבים תחרותיות והחברים לא מספיקים? נסו לשים את שמכם על טבלת המובילים העולמית.

המוזיקה:

רשימת האמנים היא.. שינוי מאוד מוזר ממה שידוע לנו מ-GH עד כה, אם עד עכשיו רשימת השירים נשלטה על ידי רוק'נ'רול, כעת רשימת האמנים מושפעת יותר מבעבר מאמנים שעושים מוזיקה יותר אלקטרונית ויותר פופ. אכזבה למעריצי הסדרה בין היתר בגלל השירים שהציגה עד כה, מצד שני, צעד (לצערי) נבון עם מה שהקהל אוהב היום, שיכניס את הסדרה לקהל יעד חדש לגמרי. יש לציין שלמרות האכזבה, ישנם אמנים שיספקו את המעריצים הוותיקים של הסדרה כמו The Rolling Stones ו-Green Day.
רשימת האמנים שהוכרזו עד כה:

-The Black Keys
-Blitz Kid
-Ed Sheeran
-Fall Out Boy
-Gary Clark JR.
-Green Day
-The Killers
-The Lumineers
-My Chemical Romance
-Pierce The Evil
-The Rolling Stones
-Skrillex
-The War On Drugs

בונוס:

הלהקה המוצגת בטריילר והלקה שתשמשו כגיטריסט שלה במשחק (לא ברור אם לכל אורכו או לחלק מסויים מהקמפיין מכיוון שנאמר שעוד כ-4 להקות לוקחות חלק במשחק), שמה Broken Tide והיא עדיין לא הצליחה להיכנס חזק לתודעה העולמיה לאחר שבשנת 2009 חתמה על חוזה חייה, אך דברים לא הלכו כמו שצריך עם אלבום בכורה חלש וריבים פנימיים, הלקה התפרקה. שניים מחבריה מצאו לעצמם סולן חדש ומתופף, ומאז הופיעו באין ספור פסטיבלים והם זוכים להצלחה.

עוד מהלהקות שיקחו חלק במשחק:
-Blackout Conspiracy
-Portland Cloud Orchestra
-The Jephson Hangout
-Our Pasts Collide

dadsa

[divider]

גיטר הירו חוזר, ריאליסטי יותר, גדול יותר, עוצמתי יותר ונקווה שגם רועש יותר, אחכה בקוצר רוח לחדשות נוספות, ונעדכן אתכם ברגע שיהיו כאלו, המשחק צפוי לעשות הרבה רעש (כהרגלו) בתערוכת E3 הקרובה, ונמשיך לעדכן.
המשחק ישוחרר בסתיו השנה ל-Playstation 4, Playstation 3, Xbox One, Xbox 360 ול-Wii U.

[divider]

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

יש למישהו לינק למכירה? מתי זה יגיע בכלל????

נקווה שהמחיר יהיה הגיוני, אבל נראה מעולה!

100 דולר בחו"ל, בסביבות ה-500 שקל בארץ אני מאמין.

הם פשוט לא ייקחו חלק במשחק הזה, לא שכחו מהם, כנראה מריצים את העניין עם הגיטרות, כמו שהתחילה הסדרה 🙂

זה אני או ששכחו מהתופים ??

5
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x