הוכרזו שתי הרחבות בתשלום ל The Witcher 3

the-witcher-3-wil-hunt-expansion-pass

בנוסף ל 16 ההרחבות החינמיות למשחק התפקידים הגדול הבא, הכריזה CD Projekt Red על עוד שתי הרחבות שיעלו לכם כסף

שתי ההרחבות החדשות למשחק  The Witcher 3: Wild Hunt צפויות להוסיף עוד 30 שעות של משחק, כך על פי החברה המפתחת CD Projekt Red. ההרחבה הראשונה נקראת "Hearts of Stone" תכניס את השחקנים לאיזור שנקרא "No Man's Land" ואיזור אחר בשם Oxenfurt. באיזור האחרון, שחקנים יקבלו קוואסטים מאיש זכוכית מסתורי. 10 שעות ההרחבה הזו.

נתפס בסבך של הונאה, גרלט זקוק לערמומיותו וכוחו כדי לפתור את התעלומה ולצאת ללא פגע

ההרחבה השניה שתוסיף לכם עוד 20 שעות של משחק נקראת "Blood and Wine" שתתרחש באזור חדש בשם טוסן (Toussaint). חברת CD Projekt Red עדיין לא סיפקה פרטים, מלבד כך שהתוכן בהרחבה זו,

יקח את גרלט לארץ שאינה נגועה במלחמה, שבה אווירה של פינוק חסר דאגות ומסכות

שתי ההרחבות יכללו ציוד חדש ואויבים חדשים, כמו גם דמויות ויושם בהן דגש על "תשומת לב מירבית לפרטים ואיכות."

"Hearts of Stone" צפויה להגיע באוקטובר, ואילו "Blood and Wine" ברבעון הראשון של 2016, כלומר עד סוף חודש מרץ 2016. ההרחבות תימכרנה יחד דרך Witcher 3 Expansion Pass אם כי תמחור עדיין לא ידוע.

Dynamic-Beard-Growth-Confirmed-for-Witcher-3

חברת CD Projekt Red הצהירה ב 2012 כי כל מה שקשור ל DLC צריך להיות בחינם, אבל מייסד החברה מרסין לבנסקי אומר כי שתי ההרחבות הן תוספות משמעותיות באמת שלא היו מביישות כמה משחקים מלאים, עצמאיים.

אנחנו זוכרים את הזמן שבו תוספת (add-on) על דיסקים באמת הרחיבה משחקים על ידי אספקת תוכן משמעותי, כגיימרים, אנחנו רוצים להחזיר את זה. כבר אמרו בעבר שאם אי פעם נחליט לשחרר תוכן בתשלום, זה יהיה עצום בגודלו ומייצג את הערך אמיתי עבור הכסף. שתי הרחבות שלנו מציעות יותר שעות של משחק מאשר לא מעט משחקים עצמאיים בחוץ.

מה דעתכם על ההרחבות שהוכרזו בתשלום? 30 שעות זה מספיק למשחק כזה גדול? שתפו אותנו בתגובות!

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

סידי פרוג'קט כבר הוכיחו בעבר שהם "לטובת השחקנים". אחרי של- The Witcher 2 הם הוסיפו למעלה מ-20 שעות משחק נוספות לצד מכניקות ומצבי משחק חדשים- אני חושב שיהיה הוגן מבחינתם למכור בכסף (הוגן, כך אני מאמין שיהיה) תוכן שיכול להחזיק משחק בעצמו.
ומעבר לכל זה- הרי כבר הבטיחו ג'יגה בייטים על ג'יגה בייטים של תוכן נוסף בחינם לאחר צאת המשחק.