תוך 10 דקות אזלו כל הכרטיסים לטורניר האליפות של Dota 2

Dota 2 championship tournament

אזלו כל הכרטיסים לטורניר האליפות הגדול של השנה Dota 2, עם פרסים בשווי של כ 11 מיליון דולר

כמדי שנה מארגנת חברת וואלב טורניר אליפות בינלאומי מושקע וגרנדיוזי למשחק הפופולארי ביותר שלה היום, Dota 2. הטורניר מועבר בשידור חי ברחבי העולם ולכל מי שרוצה להיות נוכח באירוע הנדיר הזה, רכישת כרטיס אמנם לא מקנה מקומות מסומנים, אך כל הכרטיסים זמינים באותו המחיר של 99 דולרים.

אם בשנה שעברה לקח לכל 10,000 הכרטיסים להימכר תוך שעה מרגע פתיחת הקופות הוירטואליות, השנה זה לקח הרבה פחות זמן. המכירה התקיימה בשני גלים, כשבגל הראשון, שעה 10 בבוקר שעון החוף המערבי בארה"ב, המחצית הראשונה של הכרטיסים שהיו זמינים לאירוע נעלמו ב10:06.

הגל השני של כרטיסים יצא למכירה בליל אמש ונעלם אפילו מהר יותר, כי תוך 4 דקות בלבד כל הכרטיסים נמכרו, כלומר לקח בסך הכל 10 דקות בלבד לכל ה 10K כרטיסים להימכר.

המכירה התבצעה דרך אתר מכירת הכרטיסים Ticketmaster וכמו בכל אירוע גדול שכזה, הספספרים מחכים מעבר לפינה, ותוכלו למצוא אותם ב- eBay, אך עם זאת הודיעה Valve שהיא תעשה הכל כדי למנוע זאת (סיפסור).

טורניר האליפות הבינלאומי של Dota 2 לשנת 2015  יתרחש בין ה 3-8 לחודש אוגוסט ב KeyArena בסיאטל, וושינגטון, ארה"ב. אותה העיר שאירחה את שלושת הטורנירים האחרונים. בשנה שעברה, סך הפרסים הגיע לסכום הדי מטורף של 10 מיליון דולר. גם השנה הולך הזוכים המאושרים לא הולכים להתלונן:

Prize Pool DOTA 2 championship tournament

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x