Project Cars: מכונית העל מ"מהיר ועצבני 7" תוענק בחינם לגיימרים

המכונית המהירה ביותר במשחק היא Lykan HyperSport שתהיה הראשונה שתגיע בחינם לשחקנים, בתכנית שתעניק לגיימרים DLC בחינם מדי חודש

באחד הטריילרים האחרונים לסרט הקולנוע וכנראה סרט האקשן של השנה- "מהיר ועצבני 7", נראים וין דיזל ופול ווקר (שהלך לעולמו בשנה שעברה) מתפעלים ממכונית העל לייקאן הייפר-ספורט, שמככבת בסרט ותגיע גם למשחק Project Cars.

אנדי טיודור, מנהל קריאייטיב של המשחק חשף את תכניותיה של החברה, להענקת DLC בחינם מדי חודש לגיימרים, לאור הדחיות המרובות לשחרור המשחק:

אנו מאוד שמחים לתת למעריצים את ההזדמנות להיות מאחורי ההגה של רכב באמת מדהים: Lykan Hypersport כאות תודה למעריצים שלנו על הסבלנות. מידע נוסף על לוח הזמנים המלא של תוכן נוסף ל Project Cars נעדכן בקרוב

https://www.youtube.com/watch?v=rKCDuXYsEu4

לייקאן הייפר-ספורט (Lykan HyperSport) היא מכונית העל הראשונה שיוצרה במזרח התיכון ע"י החברה הלבנונית W מוטורס. המכונית יוצרה במהדורה מוגבלת של 7 יחידות בלבד, במחיר של 3.4 מיליון דולר (הרוכשים מקבלים במתנה שעון סיירוס בשווי 200 אלף דולר).

Project Cars no1car  is the Lykan Hypersport

עם מנוע עוצמתי של 770 כ"ס ומהירות מירבית של 395 קילומטר לשעה, וזמן תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב 2.8 שניות בלבד, אין ויכוח מדוע המכונית במשחק נחשבת למהירה ביותר.

Project Cars מתוכנן לצאת באמצע מאי למחשב האישי (PC) ולקונסולות PlayStation 4 ו Xbox One.

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

היא הכי מהירה במשחק? זה אומר שאין בוגאטי וקנסיאנג והנסאיי?